Μετά τη συνάντηση ο υπουργός δήλωσε ότι από πλευράς υπουργείου μέσα στον Οκτώβρη θα γίνει η παρουσίαση του νέου πλαισίου για το ελληνικό νηολόγιο. «Πιστεύω, δήλωσε, ότι θα είμαστε σε θέση να εγγυηθούμε τη λειτουργία του στην αρχή του νέου έτους».
Την «ελκυστικότητα» και την «ανταγωνιστικότητα» της ελληνικής σημαίας ώστε να έρθουν πλοία στο ελληνικό νηολόγιο, οι ναυτεργάτες τις έχουν πληρώσει μέχρι τώρα με εφτά μειώσεις των οργανικών συνθέσεων, με το πέταγμα στη στεριά από το 1985 μέχρι σήμερα 60 χιλιάδων ναυτεργατών με συγκροτημένα δικαιώματα για να αντικατασταθούν από ανασφάλιστους, χαμηλόμισθους αλλοδαπούς για τους οποίους οι εφοπλιστές δεν πληρώνουν δεκάρα στο λεηλατημένο από αυτούς ΝΑΤ, ενώ συνολικά ο εργαζόμενος λαός την έχει πληρώσει καθώς βγαίνουν από την τσέπη του οι 54 φοροαπαλλαγές των εφοπλιστών, ακόμα και το αφορολόγητο πετρέλαιο που παίρνουν για να κινούν τα καράβια τους.