Κανένα νέο ρεύμα δεν πέφτει από τον ουρανό, αλλά εμφανίζεται σαν αποτέλεσμα συνθηκών που προετοιμάζουν την άφιξή του και προλειαίνουν το έδαφος για την εμφάνιση και την υποδοχή του... Κι εδώ, σ' αυτό ακριβώς το σημείο, εμπλέκεται το όνομα του Ροζέ Βαντίμ στα συμφραζόμενα του εν λόγω ρεύματος. Γιατί οι πρώτες ταινίες του γαλλο-ουκρανικής καταγωγής σκηνοθέτη συνέβαλαν καθοριστικά στην οικονομική ανάπτυξη του Νέου Κύματος. Κύρια, η συμβολή της θεαματικής εμπορικής επιτυχίας που γνώρισε διεθνώς, η παρθενική ταινία του Βαντίμ «ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ», μια δαπανηρή, έγχρωμη παραγωγή σινεμασκόπ, ένα φιλμ που απέδειξε στη βαλτωμένη γαλλική κινηματογραφική βιομηχανία ότι νεαροί στην ηλικία σκηνοθέτες με καινούργιες θεματικές, είναι σε θέση να ελκύσουν τα πλατιά στρώματα των θεατών. Με μειωμένο ενδιαφέρον παρακολουθεί κανείς σήμερα την ταινία, ακόμα και τις ηδονιστικά τολμηρές - για την εποχή τους - ερωτικές σκηνές. Η ταινία είναι φτιαγμένη για την Μπριζίτ Μπαρντό που εδραιώθηκε ως σύμβολο του σεξ και το θελκτικό σκηνογραφικό φόντο της ταινίας, το χωριό της Κυανής Ακτής, Σαιν Τροπέ, ως θερινό θέρετρο της απανταχού της γης υψηλής κοινωνίας... Καλό και χρήσιμο θα ήταν να τη δείτε!
Σκηνοθεσία: Ροζέ Βαντίμ. Παίζουν: Μπριζίτ Μπαρντό, Κριστιάν Μαρκάν, Κουρντ Γιούργκενς, Ζαν-Λουί Τρεντινιάν, κ.ά.
Παραγωγή: ΓΑΛΛΙΑ (1956).