Σάββατο 16 Δεκέμβρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΥΣΣΑΝΔΡΑΚΗΣ
Ο εθνικός αερομεταφορέας να παραμείνει 100% στο Δημόσιο

Αντιπροσωπεία της ΟΣΠΑ συναντήθηκε πρόσφατα στις Βρυξέλλες, με Ελληνες ευρωβουλευτές και άλλους παράγοντες της ΕΕ, προκειμένου να τους ενημερώσει για την κατάσταση του εθνικού αερομεταφορέα και να ζητήσει συμπαράσταση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του. Ανάμεσά τους, συνάντησε και τον ευρωβουλευτή του ΚΚΕ Κ. Αλυσσανδράκη.

Κατά τη συνάντηση ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ σημείωσε ότι αν ανησυχεί για κάτι η Ευρωπαϊκή Ενωση είναι για το ότι η «Ολυμπιακή Αεροπορία» δεν έχει ακόμα ξεπουληθεί. Τόνισε ότι οι εργαζόμενοι της ΟΑ δε θα μπορέσουν να αντιστρέψουν την πορεία ιδιωτικοποίησης του εθνικού αερομεταφορέα, αν δεν κινηθούν στην κατεύθυνση ρήξης με την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων, αν δεν αναπτύξουν αγώνες για την αντιμετώπιση αυτής της πολιτικής σε συντονισμό με το υπόλοιπο ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα.

Ο Κ. Αλυσσανδράκης υπογράμμισε «σε ό,τι αφορά τους ευρωβουλευτές του ΚΚΕ, θα συνεχίσουν τον αγώνα, ώστε ο εθνικός αερομεταφορέας, αντίθετα με τις επιλογές της ΕΕ και της ελληνικής κυβέρνησης, να παραμείνει 100% στο Δημόσιο, με ταυτόχρονη αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του, έτσι ώστε να εξυπηρετεί τα συμφέροντα του Ελληνα πολίτη και των εργαζομένων σ' αυτόν και όχι τις ανάγκες του μεγάλου κεφαλαίου για περισσότερα κέρδη».

Το ΚΚΕ πιστεύει πως μόνο μέσα από ένα τέτοιο πλαίσιο θα μπορέσει η Ολυμπιακή Αεροπορία να συνεχίσει τον κοινωνικό και εθνικό ρόλο που έχει και πρέπει να συνεχίσει να έχει, και πως μόνο με αυτές τις συνθήκες λειτουργίας της θα εξασφαλίζει το εργασιακό μέλλον των εργαζομένων σ' αυτήν. Το ΚΚΕ είναι ακόμα πεπεισμένο ότι όποια άλλη λύση προταθεί από οποιονδήποτε είναι σίγουρο ότι θα κινείται στην κατεύθυνση της παραπλάνησης, προκειμένου να περάσει όσο πιο ανώδυνα γίνεται η πολιτική ιδιωτικοποιήσεων που προωθεί η ΕΕ και υλοποιεί επιμελώς η ελληνική κυβέρνηση.

Καταλήγοντας ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ επισήμανε ότι και οι εργαζόμενοι θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, απεγκλωβιζόμενοι από τις δυνάμεις που προωθούν αυτή την πολιτική και κατέληξε ότι μοναδική αξιόπιστη λύση στο πρόβλημα της ΟΑ αποτελεί η ένταξή της σε ένα δημόσιο ενιαίο φορέα μεταφορών, που βέβαια δεν είναι δυνατό να υλοποιηθεί απ' αυτή την κυβέρνηση.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ