Τρίτη 15 Ιούνη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
«ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ»
Αποκλειστικά κρατική αρμοδιότητα οι συγκοινωνίες

Τη θέση πως οι συγκοινωνίες πρέπει να είναι αποκλειστικά κρατική αρμοδιότητα κατέθεσε χθες η «Συμπαράταξη για την Αθήνα», με αφορμή την παρουσίαση στο Δημοτικό Συμβούλιο μελέτης για τη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας. Οπως είπε χαρακτηριστικά ο σύμβουλος της παράταξης, Μ. Δανδουλάκης, ο Δήμος θα πρέπει να συζητήσει με τα Διαμερίσματα, τους Συλλόγους, τους κατοίκους και τους εργαζόμενους της πόλης ώστε να διαπιστωθούν τα κενά και οι ανάγκες που υπάρχουν και να προτείνει λύσεις στον δημόσιο φορέα.

Αντ' αυτού, χθες παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης μελέτης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), η οποία προτείνει την πιλοτική εφαρμογή δημοτικής συγκοινωνίας στο 7ο Διαμέρισμα, χωρίς αυτή να συνοδεύεται από στοιχεία για το κόστος του εγχειρήματος, τις υποδομές και προσπερνώντας παράλληλα βασικές παραμέτρους όπως η αλληλοκάλυψη των προτεινόμενων διαδρομών με αυτές του ΟΑΣΑ ή η διασύνδεση των συνοικιών της Αθήνας. Συγκεκριμένα το ΕΜΠ πρότεινε αρχικά την εκτέλεση των εξής δρομολογίων: Αμπελόκηποι - Πανόρμου - Κατεχάκη (σταθμοί του μετρό). Κατεχάκη - Ερυθρός Σταυρός - Ελληνορώσων - Δημοτικό Κολυμβητήριο. Αμπελόκηποι - περιοχή Ελευθερίου Βενιζέλου. Η δημοτική συγκοινωνία, σύμφωνα με τη διοίκηση, θα εξυπηρετεί άτομα με κινητικά προβλήματα (ΑμΕΑ, ηλικιωμένους) και θα είναι χωρίς εισιτήριο.

Αναφερόμενος στην αναγκαιότητα η συγκοινωνία να είναι αποκλειστικά κρατική αρμοδιότητα, ο Μ. Δανδουλάκης υπογράμμισε ότι μόνο έτσι εξασφαλίζεται ένας κεντρικός σχεδιασμός, ένα ευρύ δίκτυο, με επάρκεια και ασφάλεια που θα αποφεύγει τις αλληλοεπικαλύψεις στα δρομολόγια.

Οι υπόλοιπες παρατάξεις στάθηκαν απλά στις ελλείψεις της μελέτης και στα κριτήρια με τα οποία επελέγη το 7ο Διαμέρισμα ως ο τομέας πιλοτικής εφαρμογής της δημοτικής συγκοινωνίας.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ