Κυριακή 15 Μάρτη 1998 - 1η έκδοση
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 37
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τι προβλέπεται

Ο Δήμος Αθηναίων εξήγγειλε - όχι για πρώτη φορά πάντως καθώς γκαράζ σε διαμερίσματα είχε περιλάβει και σε τεχνικά προγράμματα προηγούμενων ετών, αλλά δεν απορρόφησε δραχμή - ότι θα αναθέσει, με το σύστημα πλέον της αυτοχρηματοδότησης, σε έναν εργολάβο τη μελέτη και την κατασκευή και των έξι γκαράζ στα έξι από τα εφτά διαμερίσματα της Αθήνας. Συγκεκριμένα:

  • Στο Γουδί - 7ο διαμέρισμα - κάτω απ' την πλατεία Αγ. Θωμά. Σε έκταση 7500 τμ. Αρχικά (;) προβλέπονται 3 υπόγεια για 850 θέσεις.
  • Στο Μεταξουργείο - 3ο διαμέρισμα - μεταξύ των οδών Ποπλίου, Λένορμαν και Β. Μπενάκη. Σε έκταση 3.000 τμ. Προβλέπονται 2 υπόγεια για 250 θέσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Δήμου η αγορά του χώρου κοστίζει 500 εκατομμύρια.
  • Στα Κάτω Πατήσια - 5ο διαμέρισμα - στο οικόπεδο του πρώην εργοστασίου Μηναϊδη - Φωτιάδη (Λ. Ιωνίας, Ιακωβάτων, Δ. Ράλλη, Βυζαντίου). Σε έκταση 6.000 τμ. Η αγορά κόστισε 400 εκατομμύρια, θα κατασκευαστούν 450 θέσεις.
  • Στο Σταθμό Λαρίσης - 1ο διαμέρισμα - στο οικόπεδο του παλιού κινηματογράφου Αλκαζάρ (Ψηλορείτη - Δεληγιάννη). Κόστος αγοράς 130 εκατομμύρια. Θα κατασκευαστούν 160 θέσεις σε 4 υπόγεια.
  • Στην Κυψέλη - 6ο διαμέρισμα - στη γωνία Πατησίων και Κύπρου. Σε έκταση 2000 τμ. Κόστισε 320 εκατομμύρια και προβλέπεται υπόγειο γκαράζ 250 θέσεων.
  • Στο Νέο Κόσμο - 2ο διαμέρισμα - κοντά στο Α Νεκροταφείο, στη διασταύρωση των οδών Βουλιαγμένης και Αγκύλης. Κόστισε 150 εκατομμύρια. Προβλέπονται τρία υπόγεια για 300 θέσεις.

Να σημειώσουμε ότι τα υπόγεια γκαράζ ενδεχομένως σε αυτούς ή άλλους χώρους να ήταν χρήσιμα στις συγκεκριμένες γειτονιές, υπό τις εξής όμως προϋποθέσεις: Να διατίθενται στους χρήστες τους δωρεάν, ώστε να έχει νόημα και το σύστημα "παρκ εν ράιντ" (σταθμεύω το αυτοκίνητο και μετακινούμαι στην πόλη με μέσο μαζικής μεταφοράς) που επικαλούνται οι καθηγητές - σύμβουλοι του δημάρχου ότι θα υπηρετήσουν τα γκαράζ, συμβάλλοντας στη βελτίωση των περιβαλλοντικών και κυκλοφοριακών συνθηκών της πόλης με την αποθάρρυνση της κυκλοφορίας του ιδιωτικού αυτοκινήτου. Να συνδυάζονται με ήπια μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως το τραμ, το οποίο δεν προωθείται και πάντως οι μελέτες που υπάρχουν προκρίνουν διαδρομές από κεντρικούς δρόμους και όχι για την εξυπηρέτηση της γειτονιάς. Να μην ανατρέπουν τις χρήσεις - πράσινο, αθλητισμός, πολιτισμός - που έχουν προβλεφτεί για τους χώρους που θα τα υποδεχτούν.

Αλλά όλα αυτά δε γίνονται με την αυτοχρηματοδότηση που πριμοδοτεί ο Δ. Αβραμόπουλος. Ούτε με την κριτική που του ασκεί η επίδοξη αντικαταστάτης του, η οποία δεν τον εγκαλεί για τίποτε άλλο, παρά μόνο γιατί δεν έχει φροντίσει να υλοποιήσει ό,τι έχει εξαγγείλει! Εργα στην υπηρεσία του δημότη και όχι των εργολάβων, θέλουν άλλης κατεύθυνσης δημοτική αρχή...


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ