Το ισχυρότερο δίκτυο πωλήσεων στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά που θα αριθμεί 3.000 περίπου πωλητές, 400 εμπορικά καταστήματα και 100 εξειδικευμένα γραφεία συμβούλων πωλήσεων, είναι το φιλόδοξο σχέδιο, με το οποίο ο ΟΤΕ προτίθεται να στηρίξει τη θέση του στην απελευθερωμένη ανταγωνιστική αγορά.
Σύμφωνα με την προχτεσινή απόφαση της Διοίκησης του Οργανισμού, το αποκεντρωμένο, και με πανελλαδική εμβέλεια, δίκτυο πωλήσεων θα περιλαμβάνει τις εξής κατηγορίες συμβούλων πωλήσεων και πολιτών: Σύμβουλοι ολοκληρωμένων λύσεων, διαχειριστές των μεγάλων ειδικών πελατών, σύμβουλοι πωλήσεων μεγάλων επιχειρήσεων, σύμβουλοι Telemarketing, σύμβουλοι πωλήσεων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, πωλητές στα τηλεπικοινωνιακά καταστήματα, καθώς και αντιπρόσωποι πωλήσεων.
Αν και θεσμοθετείται η εξειδίκευση του "πωλητή" και προγραμματίζεται ένα ευρύ πρόγραμμα εκπαίδευσης και επανεκπαίδευσης του προσωπικού, ωστόσο εκφράζονται φόβοι για την έγκαιρη λειτουργία του δικτύου, με δεδομένο ότι ο ανταγωνισμός έχει ήδη αρχίσει και στο άμεσο μέλλον θα παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις. Αλλωστε, η λειτουργία του δικτύου σχετίζεται με την ικανότητα του Οργανισμού για τη δημιουργία και λειτουργία νέων υπηρεσιών και προϊόντων, που, παρά τις αποφάσεις στα χαρτιά, καθυστερούν επικίνδυνα και για διάφορες αιτίες μετατίθενται τα χρονικά όρια πραγματοποίησής τους.
Η περιπέτεια της κινητής τηλεφωνίας του ΟΤΕ αποτελεί ένα απτό όσο και αρνητικό παράδειγμα της σημερινής κατάστασης που προκαλεί όμως ευρύτερη ανησυχία και για τις άλλες υπηρεσίες και προϊόντα που σχεδιάζει ο Οργανισμός. Σύμφωνα με πληροφορίες κλίμα ανησυχίας επικρατεί στον ΟΤΕ και στην COSMOTE, αφού πληθαίνουν οι ενδείξεις ότι η εμπορική λειτουργία της δε θ' αρχίσει σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της 1ης Δεκεμβρίου. Μια τέτοια πιθανή εξέλιξη, και ανεξάρτητα από τις ευθύνες που υπάρχουν, όχι μόνο κάνει πιο δυσμενείς τις συνθήκες ανταγωνισμού με τις άλλες δύο εταιρίες, αλλά υποσκάπτει το κύρος του ΟΤΕ και της θυγατρικής του.