Αποκαλυπτικά τόσο που δε χρήζουν σχολίων είναι τα στατιστικά στοιχεία της μελέτης του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών για τον "κλάδο των Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης", όπως την τιτλοφορεί. Από τα πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία της έρευνας, αντλούμε αυτά περί της διαφημιστικής πίτας στα κανάλια των διαπλεκόμενων συμφερόντων. Αντιγράφουμε: "Το πρώτο εξάμηνο του 1995, η ιδιωτική τηλεόραση απορρόφησε το 95% (122 δισ. δρχ. έναντι 90,7 δισ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 1994 - αύξηση 34,5%) της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης και η κρατική το 5%. Το ίδιο διάστημα του 1994, η ιδιωτική τηλεόραση είχε απορροφήσει το 95,9% και η κρατική το 4,1%. Το MEGA και ο ΑΝΤΕΝΝΑ απορρόφησαν το 69,9% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης". Η έρευνα του ΙΟΒΕ επικαλείται και τα παρακάτω στοιχεία της εταιρίας "Media Services S.A." τα οποία αναφέρουν ότι: "Η διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 42,445 δισ. το 1995 σε σχέση με το 1994, φτάνοντας τα 408,1 δισ. δρχ. Η τηλεόραση απορρόφησε το μεγαλύτερο μερίδιο της συνολικής δαπάνης(69,85%) και τα έσοδά της ανήλθαν σε 285,1 δισ. δρχ., σημειώνοντας αύξηση κατά 49,9% σε σχέση με το 1994". Και εννοείται ότι τα δύο προαναφερόμενα κανάλια απέσπασαν και πάλι περίπου το 70% του συνολικού ποσού, για να μας σερβίρουν στη συνέχεια, συνειδητά, όλη την υποκουλτούρα και παραπληροφόρησή τους.