Κυριακή 21 Γενάρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πίστη στην πολιτική της βιτρίνας

Σε ό,τι αφορά τη δημιουργία εντυπώσεων η πολιτική της δημοτικής αρχής είναι συνεπής. Το Τεχνικό Πρόγραμμα, που σκοπεύει να εφαρμόσει φέτος, προβλέπει την εκτέλεση έργων που ναι μεν θαμπώνουν, αλλά δεν εξυπηρετούν τις ανάγκες των δημοτών. Ο δήμαρχος εμφανίζεται να παραβλέπει τις τελευταίες και προτιμά να σπαταλήσει για σιντριβάνια και φωταγωγήσεις και να πετσοκόψει τα κονδύλια που προορίζονται για έργα πρασίνου, ή να δώσει ελάχιστα για τις ανάγκες της παιδείας.

Συγκεκριμένα, το τεχνικό πρόγραμμα του δήμου για το 1996 ανέρχεται σε 22 δισ. Από τα χρήματα αυτά τα 17,5 δισ. πηγαίνουν στις διευθύνσεις Αρχιτεκτονικού, Οδοποιίας, Ηλεκτρολογικού και Μηχανολογικού. Το Αρχιτεκτονικό θα πάρει φέτος 8,5 δισ. ποσό αυξημένο κατά 48,6% σε σχέση με το 1995, η Οδοποιία 4 δισ., ποσό αυξημένο κατά 93,3%, το Ηλεκτρολογικό 1,6 δισ., με αύξηση 177,5% και το Μηχανολογικό 4,6 δισ. με αύξηση 44,3%.

Αντίθετα, η διεύθυνση Κηποτεχνίας και Πρασίνου θα πάρει μόνο 758 εκατομ., ποσό μειωμένο κατά 50,9% σε σχέση με τα κονδύλια που δόθηκαν πέρυσι. Και αυτό σε μια πόλη που "πνίγεται" στο νέφος και έχει να επιδείξει ελάχιστους χώρους πρασίνου. Επιπλέον 1 μόλις δισ. θα πάρει η Διεύθυνση Σχολικών Κτιρίων, 3 φορές δηλαδή λιγότερο από ό,τι η Οδοποιία.

Σε ό,τι αφορά τα κυριότερα έργα που θέλει να κάνει η δημοτική αρχή φέτος, φαίνεται πάλι η πρόθεσή της για ενέργειες εντυπωσιακές μεν, ανούσιες δε. Σκοπεύει να δαπανήσει 100 εκατομ. για την προμήθεια και εγκατάσταση 3 πινακίδων ηλεκτρονικής πληροφόρησης, 80 για πίδακες, συντριβάνια και τεχνητούς καταρράκτες (!), 200 για τη διαμόρφωση των εισόδων της πόλης και 815 για έργα σε οδικό και αισθητικό φωτισμό στους κεντρικούς άξονες της πόλης.

Δε δείχνει, όμως, την ίδια ευκολία στο να δαπανήσει χρήματα για έργα αναγκαία για τη ζωή των δημοτών. Ετσι, φέτος θα δώσει μόνο 25 εκατομ. για μελέτες και έρευνες για έργα υποδομής αποχέτευσης στις περιοχές Ακαδημίας Πλάτωνος, Μαρκόνι, Ελαιώνας και Βοτανικός και 100 για αθλητικά έργα και το πράσινο του λόφου Βουλιαγμένης.

Να σημειωθεί ακόμα και η αντίφαση που εμπεριέχουν οι θέσεις της δημοτικής αρχής, εφόσον από τη μία προωθεί προγράμματα αναπλάσεων περιοχών και πεζοδρομήσεων, με σκοπό να μειώσει τη χρήση του αυτοκινήτου στην πόλη και από την άλλη πλευρά ξοδεύει εκατομμύρια για την κατασκευή χώρων στάθμευσης σε κεντρικά σημεία της Αθήνας.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ