Για μισό λεπτό πολιτικής διαφήμισης στα κεντρικά κανάλια της τηλεόρασης, οι διαφημιζόμενοι, εκλογικοί συνδυασμοί και υποψήφιοι, καλούνται να πληρώσουν, τουλάχιστον, 6.000 ευρώ. Αν σκεφτείτε ότι αυτές τις μέρες «πέφτουν βροχή» τα πολιτικά «σποτ» στις τηλεοπτικές οθόνες, υπολογίστε πόσα «τσεπώνουν» οι μεγαλοκαναλάρχες την ημέρα και πόσα «καθαρίζουν» σ' ολόκληρη την προεκλογική περίοδο. Ανάλογα ποσά για προεκλογική πολιτική διαφήμιση «τσεπώνουν» και οι ιδιοκτήτες εφημερίδων και ραδιοφώνων.
Βεβαίως, πολλά λεφτά για διαφήμιση ξοδεύουν οι συνδυασμοί και οι υποψήφιοι που στηρίζονται από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Και αναρωτιέται κανείς: Από την τσέπη τους τα βάζουν; Αν ναι, πού τα βρήκαν και γιατί τα ξοδεύουν τόσο απλόχερα; Μήπως σκέπτονται ότι θα βγάλουν περισσότερα αν εκλεγούν; Αν δεν τα πληρώνουν οι ίδιοι, ποιος τα πληρώνει; Εκτός από τα κόμματα που τους στηρίζουν, τους χρηματοδοτούν και κάποιοι λεφτάδες. Γιατί; Επειδή είναι ομοϊδεάτες και πολιτικοί φίλοι τους; Ναι, αλλά, προφανώς και διότι περιμένουν από αυτούς να τους τα «επιστρέψουν» πολλαπλάσια. Αλλωστε μόνο οι συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, στην εφαρμογή των οποίων νομοί και δήμοι είναι οι καλύτεροι μοχλοί, εφόσον βεβαίως διοικούνται από στελέχη του δικομματισμού, δίνουν πολλά μα πολλά λεφτά στους μεγαλοεπιχειρηματίες. Για να μην πούμε για τα έργα και τους μεγαλοεργολάβους. Ας το δουν οι λαϊκοί άνθρωποι και ας κάνουν την Κυριακή το χρέος τους στην κάλπη δείχνοντάς τους «κόκκινη κάρτα»...