Σάββατο 30 Σεπτέμβρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ - ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2006
ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ
Συγκοινωνίες προς όφελος του λαού

Στιγμιότυπο από τη χτεσινή συζήτηση με τους εργαζόμενους στο αμαξοστάσιο των ΗΛΠΑΠ στην Αττική
Στιγμιότυπο από τη χτεσινή συζήτηση με τους εργαζόμενους στο αμαξοστάσιο των ΗΛΠΑΠ στην Αττική
Τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στους ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ), καθώς και την ανάγκη της συνολικής αναβάθμισης των αστικών συγκοινωνιών, ήταν τα κυρίαρχα ζητήματα που διαπίστωσε ο Σπύρος Χαλβατζής, υποψήφιος δήμαρχος Αθήνας με τη «Συμπαράταξη», στη διάρκεια χτεσινής περιοδείας του στα αμαξοστάσια του ΗΛΠΑΠ στον Κόκκινο Μύλο και την Αττική. Παράλληλα, κάλεσε τους εργαζόμενους να καταδικάσουν με την ψήφο τους, στις 15 του Οκτώβρη, την πολιτική της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, καθώς και τους υποψηφίους τους, που ιδιωτικοποιούν τις συγκοινωνίες.

Ενδεικτικό των σημαντικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στους ΗΛΠΑΠ είναι ότι, όπως οι ίδιοι έλεγαν, μόλις ένα από τα συνολικά πέντε σωματεία εργαζομένων, έχει υπογράψει νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Επιπλέον, διαπιστώθηκαν τεράστιες ελλείψεις προσωπικού, ιδιαίτερα σε οδηγούς και τεχνίτες. Το αποτέλεσμα είναι - όπως δήλωναν στον υποψήφιο δήμαρχο - να υπάρχει εντατικοποίηση της δουλιάς, οι εργαζόμενοι να δουλεύουν τα ρεπό τους και οχήματα να μη βγαίνουν σε κίνηση λόγω κινδύνου ατυχήματος.

«Εμείς ζητάμε συνολική αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών», τόνισε χαρακτηριστικά ο Σπ. Χαλβατζής. Και πρόσθεσε πως για να γίνει αυτό, βασική προϋπόθεση είναι η κάλυψη των κενών θέσεων - με την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού - η μόνιμη και σταθερή δουλιά των εργαζομένων, οι ικανοποιητικές αμοιβές σε αυτούς. Πάντως, η κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι, συνολικά στις συγκοινωνίες, δεν είναι τυχαία, αφού - όπως είπε ο Απ. Βλασίδης - από το 2011, «απελευθερώνονται» και οι συγκοινωνίες και στρώνουν το έδαφος για να δοθούν σε ιδιώτες μέσα στα πλαίσια του ανταγωνισμού.


Τέλος, ο Σπ. Χαλβατζής έκανε ιδιαίτερη αναφορά, στα κατασταλτικά μέτρα των κυβερνήσεων, δήθεν για την... καταπολέμηση των κυκλοφοριακών προβλημάτων: «Ολα τα εισπρακτικά μέτρα τα οποία αποφασίζονται κατά καιρούς, είτε σήμερα από την κυβέρνηση της ΝΔ, είτε παλιότερα από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, δεν αντιμετωπίζουν και δε λύνουν κανένα πρόβλημα».

Πόλη είναι οι άνθρωποι

«Εμείς, όταν μιλάμε για την πόλη, δεν εννοούμε τα πάρκα και τα παρτέρια. Προβληματιζόμαστε και δρούμε για τη ζωή του ανθρώπου στην πόλη. Αν έχει δουλιά, αξιοπρεπείς μισθούς και συντάξεις, δωρεάν συγκοινωνίες, λαϊκό πολιτισμό, αν μπορεί να στείλει το παιδί του στο σχολείο». Με αυτά τα λόγια κάλεσε χτες το απόγευμα ο Σπ. Χαλβατζής τους εργαζόμενους και τους νέους του 5ου διαμερίσματος να απεγκλωβιστούν από το δικομματισμό. Ο υποψήφιος Νομάρχης Αθήνας Ηλίας Νικολόπουλος, με τη σειρά του, αναφέρθηκε στην υποβάθμιση της Αυτοδιοίκησης σε διοικητική υπηρεσία του κράτους και προέταξε την αναγκαιότητα να δυναμωθούν οι συνδυασμοί που αγωνίζονται ενάντια στην ανταποδοτικότητα και στο φορομπηχτικό χαρακτήρα του θεσμού.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Εστησε φάμπρικα δικαστικών διώξεων(2011-01-13 00:00:00.0)
Στα αμαξοστάσια ΗΛΠΑΠ περιόδευσε ο Σπ. Χαλβατζής(2002-05-25 00:00:00.0)
Συνεχίζουν αγωνιστικά(1998-09-22 00:00:00.0)
Πρέπει να παραμείνουν στο δημόσιο οι συγκοινωνίες(1998-06-19 00:00:00.0)
Ιδιωτικοποίηση με νομαρχιακή βούλα;(1998-05-21 00:00:00.0)
Χωρίς λεωφορεία 10 π.μ. - 2 μ.μ. τη Δευτέρα(1997-05-23 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ