Ενδεικτικό των σημαντικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στους ΗΛΠΑΠ είναι ότι, όπως οι ίδιοι έλεγαν, μόλις ένα από τα συνολικά πέντε σωματεία εργαζομένων, έχει υπογράψει νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Επιπλέον, διαπιστώθηκαν τεράστιες ελλείψεις προσωπικού, ιδιαίτερα σε οδηγούς και τεχνίτες. Το αποτέλεσμα είναι - όπως δήλωναν στον υποψήφιο δήμαρχο - να υπάρχει εντατικοποίηση της δουλιάς, οι εργαζόμενοι να δουλεύουν τα ρεπό τους και οχήματα να μη βγαίνουν σε κίνηση λόγω κινδύνου ατυχήματος.
«Εμείς ζητάμε συνολική αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών», τόνισε χαρακτηριστικά ο Σπ. Χαλβατζής. Και πρόσθεσε πως για να γίνει αυτό, βασική προϋπόθεση είναι η κάλυψη των κενών θέσεων - με την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού - η μόνιμη και σταθερή δουλιά των εργαζομένων, οι ικανοποιητικές αμοιβές σε αυτούς. Πάντως, η κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι, συνολικά στις συγκοινωνίες, δεν είναι τυχαία, αφού - όπως είπε ο Απ. Βλασίδης - από το 2011, «απελευθερώνονται» και οι συγκοινωνίες και στρώνουν το έδαφος για να δοθούν σε ιδιώτες μέσα στα πλαίσια του ανταγωνισμού.
«Εμείς, όταν μιλάμε για την πόλη, δεν εννοούμε τα πάρκα και τα παρτέρια. Προβληματιζόμαστε και δρούμε για τη ζωή του ανθρώπου στην πόλη. Αν έχει δουλιά, αξιοπρεπείς μισθούς και συντάξεις, δωρεάν συγκοινωνίες, λαϊκό πολιτισμό, αν μπορεί να στείλει το παιδί του στο σχολείο». Με αυτά τα λόγια κάλεσε χτες το απόγευμα ο Σπ. Χαλβατζής τους εργαζόμενους και τους νέους του 5ου διαμερίσματος να απεγκλωβιστούν από το δικομματισμό. Ο υποψήφιος Νομάρχης Αθήνας Ηλίας Νικολόπουλος, με τη σειρά του, αναφέρθηκε στην υποβάθμιση της Αυτοδιοίκησης σε διοικητική υπηρεσία του κράτους και προέταξε την αναγκαιότητα να δυναμωθούν οι συνδυασμοί που αγωνίζονται ενάντια στην ανταποδοτικότητα και στο φορομπηχτικό χαρακτήρα του θεσμού.