Πέμπτη 2 Φλεβάρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΛΑΡΙΣΑ
Πάρκινγκ κερδοσκοπικών συμφερόντων

Οι ίδιοι που ευθύνονται για το κυκλοφοριακό αδιέξοδο στις μεγάλες πόλεις, παραδίδουν σε ιδιώτες χώρους για να λειτουργούν γκαράζ, κερδοσκοπώντας σε βάρος του λαϊκού εισοδήματος

Avaton

Πανάκριβα καλούνται να πληρώσουν μια θέση στάθμευσης των αυτοκινήτων τους, όσοι κάνουν χρήση του νέου υπόγειου πάρκινγκ, στη Λάρισα, που τέθηκε από χτες σε λειτουργία. Βεβαίως, η Δημοτική Αρχή Λάρισας, μπορεί να πανηγυρίζει ότι πρόκειται για ένα από τα πλέον σύγχρονα πάρκινγκ, χωρητικότητας 280 θέσεων στάθμευσης, που λειτουργούν στην Ελλάδα. Η ουσία, όμως, είναι ότι το έργο δεν έγινε προς όφελος των Λαρισαίων, οι οποίοι υφίστανται μεγάλη ταλαιπωρία καθημερινά με το κυκλοφοριακό πρόβλημα που υπάρχει, αλλά για την ...κονόμα της εταιρίας, που θα το εκμεταλλεύεται επί 25 συνεχή χρόνια.

Πρόκειται για την ιδιωτική εταιρία «Πάρκινγκ ΟΥΗΛ ΑΕ», που της ανέθεσε το έργο η Δημοτική Αρχή με τη ληστρική μέθοδο της «σύμβασης παραχώρησης», στα πρότυπα της παράδοσης των μεγάλων έργων από τις κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, στους διάφορους «αετονύχηδες» του κεφαλαίου.

Τα κέρδη της εν λόγω εταιρίας αναμένεται να είναι μεγάλα - μόνο το 4% των ακαθάριστων εσόδων θα αποδίδει κάθε χρόνο στο Δήμο - δεδομένου ότι πολλοί Λαρισαίοι λόγω έλλειψης χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης θ' αναγκαστούν να κάνουν χρήση του πάρκινγκ, βάζοντας βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Η μηνιαία μίσθωση μιας θέσης στάθμευσης ανέρχεται σε 125 ευρώ το μήνα μαζί με τον ΦΠΑ. Αν, δε, σε μία θέση παρκάρονται εναλλάξ δύο ΙΧ, τότε η τιμή ανεβαίνει στα 160 ευρώ το μήνα. Οσον αφορά στην ημερήσια χρήση, για την πρώτη ώρα στάθμευσης το τίμημα ανέρχεται σε 3,5 ευρώ, για τη δεύτερη σε 5 ευρώ και για κάθε επόμενη ώρα 0,50 ευρώ επιπλέον, ενώ στο σύνολο το πόσο φθάνει τα 15 ευρώ ημερησίως!

Οι «τσουχτερές» τιμές προκάλεσαν τις αντιδράσεις των δημοτών, ενώ, προκλητικά οι αρμόδιοι του Δήμου για να δικαιολογήσουν τ' αδικαιολόγητα δηλώνουν ότι «η Δημοτική Αρχή δεν μπορεί να επέμβει στην έκδοση των τιμολογίων». Πολλοί, δε, «πονηρεμένοι» Λαρισαίοι πιστεύουν ότι το «σαφάρι» κλήσεων θα ενταθεί από τη Δημοτική Αστυνομία για να εξαναγκαστούν να κάνουν χρήση του νέου πάρκινγκ.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι το επόμενο διάστημα, όπως ανακοίνωσε η Δημοτική Αρχή, πρόκειται να γίνουν με τη διαβόητη μέθοδο των συμβάσεων παραχώρησης άλλα δύο μεγάλα πάρκινγκ στο κέντρο της Λάρισας που θα εξασφαλίσουν εκατοντάδες θέσεις παρκαρίσματος, τις οποίες και θα εκμεταλλεύονται ιδιώτες προσκομίζοντας μεγάλα κέρδη. Κέρδη, τα οποία θα μεγαλώνουν συνεχώς, με τις αυξήσεις των τιμών που αναμένεται ότι θα επιβάλλονται, όπως έγινε για παράδειγμα τις τελευταίες μέρες στα διόδια της Αττικής Οδού.

Κι όσο στο «τιμόνι» του Δήμου Λάρισας εξακολουθούν να βρίσκονται Δημοτικές Αρχές, οι οποίες θα υλοποιούν με ζήλο την πολιτική των συμπράξεων ιδιωτικού και δημόσιου τομέα και γενικότερα την αντιλαϊκή πολιτική των κυβερνήσεων, οι δημότες θα βάζουν όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη. Στο χέρι τους είναι, να το αποφύγουν καταψηφίζοντας στις ερχόμενες τοπικές εκλογές τους υποψήφιους της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ και υπερψηφίζοντας το αγωνιστικό, ριζοσπαστικό ψηφοδέλτιο που θα στηρίξει το ΚΚΕ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ