Η απάντηση του υπουργείου Παιδείας σε Ερώτηση του ΚΚΕ για τα προβλήματα στα ειδικά σχολεία σήμερα
Στο ...μέλλον παρέπεμψε τη λύση των προβλημάτων των ειδικών σχολείων (για παιδιά με αναπηρίες) ο υφυπουργός Παιδείας, Γιώργος Καλός, απαντώντας χτες στη Βουλή σε Ερώτηση της βουλευτίνας του ΚΚΕ Ελπίδας Παντελάκη. Οπως χαρακτηριστικά είπε, «η πολιτική μας είναι προς την κατεύθυνση της διαρκούς αναβάθμισης της ειδικής αγωγής» και «είμαστε πανέτοιμοι να φέρουμε στην Ολομέλεια ένα καινούριο θεσμικό πλαίσιο». Επίσης ως κυβερνητικό επίτευγμα αναφέρει το ότι «καθιερώσαμε το θεσμό της αναπλήρωσης για να έρθουν να καλύψουν ανάγκες ακόμα και όπου δεν υπήρχαν πίνακες διοριστέων».
«Οχι μόνο δεν έχουν αντιμετωπιστεί τα προβλήματα αλλά είναι σε χειρότερη κατάσταση» τόνισε στην παρέμβασή της η Ελπίδα Παντελάκη. Επισήμανε πως «μέσα σε 19 μήνες δεν έχει γίνει σχεδιασμός και χρονοδιάγραμμα σε σχέση με τα δημόσια ειδικά σχολεία» προσθέτοντας πως «ο προϋπολογισμός δε δείχνει ότι έχει στο κέντρο του τέτοιες ανάγκες». «Εμείς ζητάμε να γίνει απογραφή» είπε η βουλευτής του ΚΚΕ, θυμίζοντας πως «με βάση τα επιστημονικά δεδομένα το 10% του μαθητικού πληθυσμού έχει μαθησιακές δυσκολίες». Αναφερόμενη στα προβλήματα σημείωσε πως «υπάρχουν σχολεία που έχουν επικινδυνότητα», ενώ «αυτή τη στιγμή που μιλάμε στην Ηλιούπολη και στο Ιλιον υπάρχουν σχολεία κλειστά». Τέλος τόνισε ότι ιδιαίτερη σημασία έχει τα ειδικά σχολεία «να λειτουργήσουν επί της ουσίας» αφού σήμερα «συνυπάρχουν ειδικές κατηγορίες παιδιών που απαιτούν ειδικούς τρόπους» (σ.σ. παιδιά με διαφορετικές δυσκολίες) ενώ «ο εκπαιδευτικός για να κάνει σωστά τη δουλιά του πρέπει να έχει μαθητές με τα ίδια προβλήματα».