Το θέμα έφερε στη Βουλή το ΚΚΕ
Σε βασικούς οδικούς άξονες του Πειραιά που τελούν «υπό κατασκευή» ακόμα και για πάνω από 10 χρόνια, αναφέρεται με δύο Επίκαιρες Ερωτήσεις του προς τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, ο βουλευτής του ΚΚΕ Γ. Πατσιλινάκος, ζητώντας από την κυβέρνηση να λάβει άμεσα μέτρα για την απαράδεκτη καθυστέρηση και την κακομεταχείριση που χαρακτηρίζει τη δρομολόγηση και ολοκλήρωση των δημοσίων έργων.
Συγκεκριμένα, ο βουλευτής του ΚΚΕ αναφέρεται στον παραλιακό δρόμο της πόλης του Πειραιά (από τον Αγ. Διονύση μέχρι τη λεωφόρο Σχιστού) και στο δρόμο που θα συνδέει το Πέραμα με τη λεωφόρο Σχιστού. Η κατασκευή του πρώτου έχει ξεκινήσει από το 1987, με πολλά χρόνια απραξίας από τότε και περιστασιακά μόνο διαστήματα συνέχισης των έργων. «Ενας σχετικά καλός ρυθμός υπήρξε έξι μήνες πριν και έξι μήνες μετά τις εκλογές. Τώρα υπάρχει πλήρης απραξία», επισημαίνει ο βουλευτής. Ενώ σημειώνει ότι η συγκεκριμένη λεωφόρος «είναι απαραίτητη για τη σύνδεση του Πειραιά με τη λεωφόρο Σχιστού και το εθνικό δίκτυο και τη λειτουργία των δυτικών συνοικιών και του εμπορικού λιμανιού της πόλης».
Ο δεύτερος δρόμος έχει ξεκινήσει από το 1996, μετά από μεγάλες κινητοποιήσεις των τοπικών φορέων, καθώς «το Πέραμα συνδέεται με τον υπόλοιπο κόσμο με έναν και μοναδικό δρόμο, τη λεωφόρο Δημοκρατίας». Είναι χαρακτηριστικό πως, λόγω της συμφόρησης του μοναδικού αυτού δρόμου (από τον οποίο εξυπηρετούνται ακόμα οι κάτοικοι και ο πολεμικός ναύσταθμος της Σαλαμίνας, η Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη, οι εταιρίες πετρελαιοειδών και το λιμάνι του Πειραιά), καταγράφονται δέκα νεκροί το χρόνο από τροχαία. Μέχρι σήμερα, «έχουν δημοπρατηθεί τα δύο από τα τρία τμήματα, αλλά η κατασκευή καρκινοβατεί από ανύπαρκτη χρηματοδότηση και "παιχνίδια" του ΥΠΕΧΩΔΕ και των εργολάβων. Αποτέλεσμα, μετά από σχεδόν δέκα χρόνια να έχουν διανοιχτεί απλώς 1.000 από τα 4.500 μέτρα».
Ο βουλευτής του ΚΚΕ ρωτά τον υπουργό ποιες ενέργειες έχουν γίνει και ποιες θα γίνουν για την ολοκλήρωση των έργων, όπως και το αν θα αναζητηθούν ποτέ οι ευθύνες των αρμοδίων και των κυβερνητικών γι' αυτές τις απαράδεκτες καθυστερήσεις και την κακομεταχείριση τέτοιων έργων.