Στο έλεος της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης βρίσκονται γονείς και μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου Αλοννήσου. Ενάμιση μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς πολλά μαθήματα, όπως τα φιλολογικά, δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα στα δύο σχολεία λόγω έλλειψης καθηγητών. Βεβαίως, αυτό είναι κάτι που συναντά κανείς σε πολλά σχολεία της χώρας, όπου ακόμα δεν έχουν καλυφθεί τα κενά σε εκπαιδευτικούς. Το πρωτόγνωρο, όμως, στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι ότι το Δημοτικό Συμβούλιο Αλόννησου και οι γονείς αποφάσισαν ως έσχατη λύση για την κάλυψη των κενών στο σχολικό συγκρότημα του νησιού την πρόσληψη καθηγητών! Η απόφαση, που έχει το χαρακτήρα άσκησης πίεσης, παρόλο που άμεσα προωθεί τη λογική της εμπορευματοποίησης της Παιδείας, αφορά συγκεκριμένα στην πρόσληψη δύο καθηγητών του κλάδου των Οικονομικών και της Φιλολογίας, τους οποίους θα πληρώνουν οι γονείς.
Η ευθύνη για τις ελλείψεις που υπάρχουν και στα δύο σχολεία της Αλοννήσου βαρύνει την κυβέρνηση και ειδικότερα την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, που πρέπει να δώσει λύση με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Ευθύνη φέρει, όμως, και το ΠΥΣΔΕ Μαγνησίας, το οποίο «αγκυλωμένο» στην τακτική της πελατειολογίας και της εξυπηρέτησης ημετέρων, σχετικά με τις αποσπάσεις των καθηγητών, δε λαμβάνει κανένα μέτρο για την επίλυση του προβλήματος, αφού είναι γεγονός ότι οι οργανικές θέσεις που υπάρχουν μένουν συνεχώς ακάλυπτες, γιατί οι καθηγητές φεύγουν. Με δήλωσή του στο «Ρ» ο Δημήτρης Βλαχάκης, εκπρόσωπος της ΕΣΑΚ - ΔΕΕ στην ΕΛΜΕ Μαγνησίας, σημειώνει: «Επανειλημμένα έχουμε καταγγείλει το γεγονός ότι συνέχεια γίνονται αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε περιοχές που δεν υπάρχει και ιδιαίτερη ανάγκη, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στην Αλόννησο. Δικαίως οι γονείς αγανακτούν, αλλά το να πληρώνουν οι ίδιοι εκπαιδευτικούς δεν είναι λύση. Αλλού πρέπει να στραφεί η διεκδίκησή τους κόντρα στην αντιλαϊκή πολιτική που υπονομεύει τη μόρφωση των παιδιών τους. Για ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο δημόσιο και δωρεάν για όλα τα παιδιά, με μόνιμο προσωπικό και όλες τις απαραίτητες υποδομές και φυσικά αναβαθμισμένο περιεχόμενο σπουδών που να δίνει ολόπλευρη γνώση και εφόδια για τη ζωή».