 Πέτροβας Σπύρος |
Αν τα εισοδήματα των εργαζομένων δεν επαρκούν για την κάλυψη των καθημερινών τους αναγκών, αυτό είναι αλλουνού υπόθεση και όχι των επιχειρήσεων, που δε διαμορφώνουν τιμές, κάνοντας... κοινωνική πολιτική. Αυτό με άλλα λόγια φέρονται να διαμηνύουν οι ιδιοκτήτες των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, οι οποίοι χτες διοχέτευσαν επιλεκτικά σε εκπροσώπους του Τύπου ορισμένα στοιχεία, με προφανή στόχο να αποδείξουν ότι σε ένα καλάθι προϊόντων πολυεθνικών εταιριών καθημερινής κατανάλωσης, οι τιμές είναι χαμηλότερες από άλλες χώρες της ΕΕ. Αυτό που επισημαίνουν, βέβαια, οι ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ, ότι, για παράδειγμα, το ελαιόλαδο ενός λίτρου σε τέσσερις από τις πέντε εξεταζόμενες χώρες είναι ακριβότερο...