Πριν από μερικούς μήνες, οι διευθύνοντες το «αυτοχρηματοδοτούμενο» έργο της Αττικής Οδού είχαν δημοσιοποιήσει μια σειρά στοιχεία σχετικά μ' αυτό. Ανάμεσά τους ήταν και τα εξής: Τα ημερησίως διερχόμενα οχήματα φτάνουν περίπου τις 200.000. Από τα τότε έσοδα της εταιρίας, το 30-35% προορίζεται για τα έξοδα λειτουργίας και συντήρησης της επιχείρησης και το 65-70% για την αποπληρωμή των δανείων. Τα τελευταία προβλέπεται να έχουν εξοφληθεί σε 5-6 χρόνια, οπότε και θα αρχίσει η ουσιαστική κερδοφορία της εταιρίας.
Θυμηθήκαμε τα παραπάνω, καθώς απ' αυτήν τη βδομάδα ισχύουν πλέον τα νέα, αυξημένα κατά 25%, διόδια στην Αττική Οδό. Και μετά κάναμε ορισμένους απλούς λογαριασμούς. Σύμφωνα με αυτούς, λοιπόν, σε έξι χρόνια, όταν θα έχουν εξοφληθεί τα δάνεια και χωρίς να έχουν αυξηθεί παραπέρα, ούτε τα διόδια, ούτε τα διερχόμενα οχήματα, η εταιρία θα έχει ημερήσιο καθαρό κέρδος ένα ποσό, τουλάχιστον, της τάξης των 3,25 εκατομμυρίων ευρώ ή 1,105 δισ. δραχμών. Αν θέλετε να μετατρέψετε τα τεράστια αυτά ποσά σε μηνιάτικο ή ετήσιο κέρδος, είναι πολύ εύκολο. Προσθέστε τώρα και το γεγονός πως η Αττική Οδός είναι ένα από τα πολλά και διάφορα Ολυμπιακά και άλλα «μεγάλα έργα», για τα οποία ο λαός μας εισπράττει από παντού συγχαρητήρια και μπράβο τις μέρες αυτές και, σίγουρα, θα νιώσετε ...εθνικά υπερήφανος.