«Ξεκάθαρο σχέδιο απαξίωσης και ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου» διαβλέπουν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, στο έδαφος καταγγελιών που συνεχίζονται για την άθλια κατάσταση του δικτύου και για επικίνδυνα κενά στην ασφάλεια που παραμένουν. Η κυβέρνηση βέβαια δεν κρύβει τις προθέσεις της, υλοποιώντας κατά γράμμα την πολιτική απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, την οποία μάλιστα επιτάχυνε μετά το έγκλημα στα Τέμπη, παρουσιάζοντας την αιτία του προβλήματος ως «λύση»! Την ίδια πολιτική στηρίζει όμως και ο ΣΥΡΙΖΑ, που ευθύνεται για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (κατόπιν «Hellenic Train»), συνεχίζοντας από εκεί που άφησαν το έργο οι προηγούμενοι (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ). Πάει πολύ επομένως να προσπαθεί να βγάλει την ουρά του απέξω για όσα απαράδεκτα και επικίνδυνα βιώνουν σήμερα επιβάτες και εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο. Εξίσου «καμένο» είναι και το επιχείρημα πως είναι τάχα διαφορετικό να ιδιωτικοποιούνται οι υποδομές και άλλο οι αμαξοστοιχίες, όπως ακούγεται απ' όσους στηρίζουν την απελευθέρωση, αλλά με «προσεκτικά βήματα» και με «κανόνες». Τα ίδια έλεγαν οι κυβερνήσεις ΝΔ - ΠΑΣΟΚ και οι εργατοπατέρες τους όταν ιδιωτικοποιούνταν ο ΟΤΕ. Οτι είναι άλλο οι υποδομές και άλλο οι υπηρεσίες. Μια ματιά όμως στο σημερινό τοπίο των τηλεπικοινωνιών (και όχι μόνο) επιβεβαιώνει ότι τα συμφέροντα των ομίλων δεν κάνουν τέτοιες ...διακρίσεις, ανεξάρτητα με το πόσο γρήγορα προχωράει η πολιτική της απελευθέρωσης σε κάθε τομέα της οικονομίας κι από το αν οι ιδιωτικοί όμιλοι συνυπάρχουν με άλλους, κρατικής ιδιοκτησίας.