Η Σούλη Καπράλου μεταξύ άλλων τόνισε ότι «και στα πιο δραματικά έργα του Καπράλου ξεχύνεται ένα δροσερό, ελπιδοφόρο αεράκι. Ποτέ δεν καταθλίβουν». Ο Γιάννης Δάλλας χαρακτήρισε την «Αυτοβιογραφία» του Καπράλου «απόδειξη πηγαίου ήθους και αδιατάραχτου δεσμού μεταξύ καλλιτεχνίας και ζωής» και επισήμανε: «Η "Αυτοβιογραφία" εξομολογείται τις συνθήκες των αντίξοων καιρών και του αγώνα να αποδώσει με τα έργα ό,τι οφείλει στη ζωή, στην εποχή και στην ιστορία. Διακρίνεται σ' αυτήν ο απέριττος, λιτός, ακέραιος τεχνίτης, δίπλα στην πληθωρική, τη δωρική, χειμαρρώδη καλλιτεχνική δημιουργία του. Την τιθάσευση των υλικών στα μεγαλοπλαστικά του έργα».
Ο Θάνος Κωνσταντινίδης χαρακτήρισε τον Χρ. Καπράλο «σάρκα εκ της σαρκός της Ρούμελης, με διεθνή αναγνώριση για το έργο του, κέντρο του οποίου είναι ο Ανθρωπος». Ο ομιλητής σημείωσε ότι ο Καπράλος στη Ζωφόρο του «σμιλεύει στίχους του για την πατρίδα, τους αγρότες και εργάτες και υμνεί τη ζωή: "Γλυκός ο πόνος για την πατρίδα/ Σκληρός ο μόχθος για τη ζωή/ Γεωργοί, σκαφτιάδες, αμπελουργοί/ Μανάδες χαροκαμένες/ Γυναίκες λυπημένες/ Τι όμορφη που είναι η ζωή"» και κατέληξε: «Ο γλύπτης Καπράλος με τη μεγάλη τέχνη του ιστορεί μιαν ακόμη ελληνική πράξη του δράματος της Ιστορίας που έχει παιχτεί. Της Ιστορίας, που βέβαια, συνεχίζεται».