Τις απαράδεκτες κτιριακές υποδομές και τις μεγάλες ελλείψεις σε προσωπικό στις δομές Ειδικής Αγωγής της Φωκίδας επισημαίνουν σε Ερώτησή τους προς την υπουργό Παιδείας οι Γιώργος Μαρίνος και Γιάννης Δελής, βουλευτές του ΚΚΕ, ζητώντας να ενημερωθούν για τα μέτρα που σχεδιάζει να πάρει το υπουργείο.
Οι δύο βουλευτές σημειώνουν αρχικά ότι αν και έχουμε φτάσει στα μέσα Νοέμβρη και έχει ήδη υλοποιηθεί η τέταρτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών, «στις δομές της Ειδικής Αγωγής της Περιφερειακής Ενότητας Φωκίδας δεν έχει διοριστεί το αναγκαίο προσωπικό».
Συγκεκριμένα, τονίζουν ότι στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο λείπει ψυχολόγος, στο Ειδικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης λείπει φιλόλογος, υπάρχουν κενές ώρες καθηγητή για το Εργαστήριο Κηπουρικής - Γεωπονίας, Πληροφορικής και κοινωνικού λειτουργού, ενώ κανένα από τα τρία τμήματα Ενταξης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δεν είναι στελεχωμένο. Σημειώνουν επίσης ότι το Ειδικό Δημοτικό στεγάζεται σε κοντέινερ με αίθουσες «κλουβιά», που δεν επιτρέπουν την ελεύθερη κίνηση μαθητών και προσωπικού, και ιδιαίτερα σε συνθήκες COVID-19, όπου απαιτούνται αυξημένα μέτρα και συνθήκες προστασίας, καθίστανται ιδιαίτερα επικίνδυνα.
Προσθέτουν: «Αποδεικνύεται με οδυνηρό τρόπο για τις λαϊκές οικογένειες ότι υπηρετείται με συνέπεια, διαχρονικά από όλες τις κυβερνήσεις, η "κανονικότητα" που θέλει αυτά τα παιδιά να λαμβάνουν την όποια εκπαιδευτική στήριξη με καθυστέρηση, ελλιπώς και πολλές φορές να ολοκληρώνουν το σχολικό έτος χωρίς να τους έχει παρασχεθεί παρά ελάχιστη επιστημονική και παιδαγωγική βοήθεια».
Στο πλαίσιο αυτό, ρωτούν την αρμόδια υπουργό «για τα μέτρα που προτίθεται να πάρει ώστε να αυξηθεί η χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό, να καλυφθούν άμεσα τα κενά σε όλες τις ειδικότητες με μόνιμο προσωπικό και μονιμοποίηση των συμβασιούχων, καθώς και την εξασφάλιση της αναγκαίας κτιριακής και υλικοτεχνικής υποδομής».