Τρίτη 12 Οχτώβρη 2021
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πρόταση για σύσταση Εξεταστικής

Πρόταση για σύσταση επιτροπής κατέθεσε χτες στη Βουλή η κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, προκειμένου να εξεταστούν «τα κριτήρια βάσει των οποίων δόθηκαν περί τα 42 εκ. ευρώ σε ΜΜΕ, από τις λίστες Πέτσα 1 και 2, η αποτυχημένη εκ του αποτελέσματος εμβολιαστική καμπάνια του υπουργείου Υγείας, η χρηματοδότηση της "Enterprise Greece" για τη διεθνή καμπάνια προβολής της κυβέρνησης, καθώς και η χρηματοδότηση με δημόσιο χρήμα του ιδιοκτήτη της δημοσκοπικής εταιρείας "Opinion Poll"».

Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ έρχεται μετά από ένα μεγάλο διάστημα όπου στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης με την κυβέρνηση βρέθηκαν τα ζητήματα για τα οποία ζητά διερεύνηση, αντιπαράθεση που όμως άφησε εκτός κάδρου το γεγονός ότι η ενημέρωση του λαού βρίσκεται στα χέρια επιχειρηματικών ομίλων που λυμαίνονται τη διαφημιστική πίτα και που αναδεικνύει την ανάγκη να διευρυνθεί το περιεχόμενο της Εξεταστικής, όπως ζήτησε το ΚΚΕ.

Εξάλλου, από κοινού ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και τα άλλα αστικά κόμματα έχουν απορρίψει την τροπολογία του ΚΚΕ, η οποία προέβλεπε, πρώτον, τα μηνύματα για τη δημόσια υγεία να μεταδίδονται απολύτως δωρεάν, δεύτερον, η δημοσιοποίηση των στοιχείων της όποιας κρατικής διαφήμισης να γίνεται άμεσα και, τρίτον, να υπάρχει αναδρομικός έλεγχος δεκαετίας για να δει ο ελληνικός λαός πού πήγαν τα χρήματα της κρατικής διαφήμισης.

ΚΚΕ: Να διερευνηθεί πού ξοδεύτηκαν τα χρήματα του λαού για κρατική διαφήμιση τα τελευταία 10 χρόνια

Το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του για την πρόταση για σύσταση εξεταστικής επιτροπής σχετικά «με τη διερεύνηση ζητημάτων χειραγώγησης της κοινής γνώμης και κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος» τονίζει:

«Το ΚΚΕ ψηφίζει την πρόταση για τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής σχετικά "με τη διερεύνηση ζητημάτων χειραγώγησης της κοινής γνώμης και κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος", ζητώντας παράλληλα να γίνει διεύρυνση του περιεχομένου, ιδιαίτερα σε ό,τι έχει να κάνει με την κρατική χρηματοδότηση των ΜΜΕ τα τελευταία χρόνια, με αφορμή διαφημιστικές καμπάνιες.

Η θέση αυτή του ΚΚΕ είναι συνεπής και με την τροπολογία που έχει καταθέσει εδώ και ενάμιση χρόνο, η οποία προέβλεπε τη δωρεάν προβολή μηνυμάτων σε όλα τα Μέσα, όταν αυτά σχετίζονται με τη δημόσια υγεία, την πλήρη διαφάνεια σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, αλλά και την έρευνα για το πώς ξοδεύτηκαν τα χρήματα του ελληνικού λαού τα τελευταία τουλάχιστον δέκα χρόνια, στο πλαίσιο της κρατικής διαφήμισης, μια τροπολογία που είχε απορριφθεί τόσο από την κυβέρνηση όσο κι από τον ΣΥΡΙΖΑ και τ' άλλα κόμματα.

Το ΚΚΕ θα συμβάλει σε αυτήν την κατεύθυνση, παίρνοντας υπόψη του την αρνητική πείρα από αντίστοιχες επιτροπές, που εξαντλήθηκαν σε μικροκομματικούς καβγάδες και τελικά εμπόδισαν την ουσιαστική διερεύνηση των ζητημάτων».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ