Παρασκευή 4 Σεπτέμβρη 2020
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΔΑΣ ΟΑΣΘ
Καταγγέλλει ακόμα ένα παιχνίδι στις πλάτες του λαού

Ο γερασμένος στόλος με τις μεγάλες ελλείψεις θα συνεχίσει να ταλαιπωρεί εργαζόμενους και επιβάτες

Φωτ. αρχείου

INTIME NEWS

Φωτ. αρχείου
Το νέο παιχνίδι που στήνεται στις πλάτες του λαού και τις κυβερνητικές φιέστες για την ενίσχυση του στόλου του ΟΑΣΘ με μεταχειρισμένα λεωφορεία καταγγέλλει η ΔΑΣ ΟΑΣΘ, με αφορμή τις αναφορές του υπουργού Μεταφορών Κ. Καραμανλή για «νέα εποχή» στις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης με προμήθεια λεωφορείων.

Η ΔΑΣ αναφέρει χαρακτηριστικά ότι τα 50 λεωφορεία που αγόρασε ο δήμος Θεσσαλονίκης και θα παραχωρήσει στον ΟΑΣΘ είναι ηλικίας άνω των 10 χρόνων και παλιότερης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, που σημαίνει ότι θα ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα, διαθέτουν μόνο δύο πόρτες, που σημαίνει ότι οι επιβάτες θα συνωστίζονται για να μπαινοβγαίνουν από τη μία, αφού λόγω πανδημίας η μπροστινή πόρτα είναι μονίμως κλειστή, για την προστασία των εργαζόμενων οδηγών. Επιπλέον, δεν είναι εξοπλισμένα με σύστημα κλιματισμού για τους επιβάτες και θα πρέπει να εγκατασταθεί.

«Τη συγκοινωνιακή εικόνα της Θεσσαλονίκης για τα επόμενα χρόνια έρχεται να συμπληρώσει η άφιξη και άλλων 180 μεταχειρισμένων λεωφορείων με τη μέθοδο του leasing και με κόστος μέχρι και 2.800 ευρώ το λεωφορείο το μήνα», σημειώνει η ΔΑΣ και προσθέτει: «Ο ήδη γερασμένος και διαλυμένος στόλος του ΟΑΣΘ μαζί με τα μεταχειρισμένα που θα φτάσουν το επόμενο διάστημα θα σηκώσουν το κύριο βάρος της αστικής συγκοινωνίας. Ετσι, ο λαός αντί να μετακινείται με καινούργια λεωφορεία, νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, θα συνεχίζει να στοιβάζεται σε παλιά λεωφορεία, που δεν καλύπτουν την ανάγκη για φθηνή και ασφαλή μετακίνηση».

Η ΔΑΣ καταγγέλλει ότι αυτή η πολιτική εντάσσεται στο πλαίσιο των ευρωενωσιακών επιλογών και στην εφαρμογή του Κανονισμού για την «απελευθέρωση» των Μεταφορών, δηλαδή την είσοδο ιδιωτών και ξένων εταιρειών σε όλο το πεδίο της Μεταφοράς και της Συγκοινωνίας.

Καλεί το λαό της πόλης και τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ να προβάλουν τις δικές τους ανάγκες και να διεκδικήσουν:

  • Κρατική χρηματοδότηση για την άμεση επισκευή όλων των οχημάτων που διαθέτει ο ΟΑΣΘ και ένταξή τους στην κυκλοφορία.
  • Σύγχρονα καινούργια οχήματα, νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (ηλεκτρικά, φυσικού αερίου κ.λπ.), που θα αντικαταστήσουν τα παλαιότερα.
  • Μείωση του ορίου ηλικίας των λεωφορείων στα 12 χρόνια, από 23 που είναι σήμερα.
  • Ενιαίο Κρατικό Φορέα Συγκοινωνιών - Μεταφορών με κοινωνικό χαρακτήρα, που θα περιλαμβάνει και τους φορείς Μεταφοράς και Συγκοινωνίας, αλλά και τις βιομηχανίες κατασκευής και επισκευής οχημάτων.

Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ