Τρίτη 1 Φλεβάρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Επίκαιρη Ερώτηση του ΚΚΕ

«Την ώρα που ακόμη και τα εισιτήρια των αστικών λεωφορείων είναι ακριβά, η κυβέρνηση καθόρισε σε 250 δραχμές τις τιμές εισιτηρίων του Μετρό. Αυτή η κυβερνητική πολιτική αποτελεί συνέχεια της πολιτικής εξυπηρέτησης των συμφερόντων του μεγάλου κεφαλαίου που εφαρμόζει πιστά».

Αυτό επισημαίνει ο βουλευτής του ΚΚΕ Μπάμπης Αγγουράκης, σε Επίκαιρη Ερώτηση που απευθύνει προς τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών.

«Ετσι - τονίζει ο βουλευτής του ΚΚΕ - οι φαμφαρονισμοί και οι προεκλογικές φιέστες για την έναρξη λειτουργίας του μισοτελειωμένου Μετρό, δεν μπορούν να συγκαλύψουν ούτε τις απαράδεκτα μεγάλες καθυστερήσεις, ούτε τα υπέρμετρα "πανωπροίκια" που αδικαιολόγητα εκτόξευσαν στα ύψη το κόστος του έργου, ούτε την αξιοποίησή του από την ιδιωτική εταιρία "Αττικό Μετρό", ούτε βέβαια τις τσουχτερές τιμές των εισιτηρίων, το ύψος των οποίων περιορίζει σε μεγάλο βαθμό τον κοινωνικό χαρακτήρα των δημόσιων συγκοινωνιών. Οι εργαζόμενοι, τα πλατιά λαϊκά στρώματα που θα χρησιμοποιούν το Μετρό καλούνται να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη τους για αποστάσεις λίγων χιλιομέτρων. Κάτι παραπάνω: Το Μετρό χρησιμοποιείται σαν "όχημα" για να αυξηθούν οι τιμές και των άλλων δημόσιων συγκοινωνιακών μέσων, αρχής γενομένης από τον Ηλεκτρικό».

Και ο Μπ. Αγγουράκης απευθύνει την εξής καίρια ερώτηση προς τον υπουργό: Πώς εξηγεί τον καθορισμό των τσουχτερών τιμών για τα εισιτήρια του Μετρό, τη στιγμή που επιχειρεί να πείσει για το δήθεν «κοινωνικό πρόσωπο» της πολιτικής της και εν πάση περιπτώσει ποια μέτρα πρόκειται να πάρει η κυβέρνηση και πότε, ώστε να κατοχυρώνεται και να αναπτύσσεται ο κοινωνικός χαρακτήρας των συγκοινωνιών και να διαμορφωθεί ενιαίος φορέας διαχείρισής τους με φτηνό εισιτήριο;


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ