Για να γίνει ανταγωνιστικό το ελληνικό πλοίο, πρέπει είτε να μειωθεί ο αριθμός των Ελλήνων ναυτικών ή να μειωθούν οι αποδοχές τους.Δεν μπορεί να γίνουν εποικοδομητικές ελεύθερες διαπραγματεύσεις για...
Τους 2.086 έφτασαν οι άνεργοι ναυτεργάτες, που γράφτηκαν στους καταλόγους του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας τον Απρίλη, ενώ το Μάρτη είχαν γραφτεί 2.011.Οσο αυξάνεται η ανεργία και όσο το ΓΕΝΕ...
Για να γίνει ανταγωνιστικό το ελληνικό πλοίο, πρέπει είτε να μειωθεί ο αριθμός των Ελλήνων ναυτικών ή να μειωθούν οι αποδοχές τους.Δεν μπορεί να γίνουν εποικοδομητικές ελεύθερες διαπραγματεύσεις για...
Τους 2.086 έφτασαν οι άνεργοι ναυτεργάτες, που γράφτηκαν στους καταλόγους του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας τον Απρίλη, ενώ το Μάρτη είχαν γραφτεί 2.011.Οσο αυξάνεται η ανεργία και όσο το ΓΕΝΕ...
Παρά τις διακηρύξεις του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτη, και των εκπροσώπων της εταιρίας που εκπροσωπεί το ελληνικό δημόσιο, της Αττικό Μετρό ΑΕ, η κατασκευή του μετρό της Αθήνας εξακολουθεί να...
Στην πρώτη γραμμή της μάχης για να ολοκληρωθεί έγκαιρα το μετρό, χωρίς επιπλέον οικονομικό κόστος, έχει βρεθεί το ΚΚΕ,παρεμβαίνοντας μέσα και έξω απ' τη Βουλή, με όλα τα μέσα που διαθέτει και...
Στην κόψη του ξυραφιού βρίσκεται το έργο του μετρό, καθώς όλες οι εξελίξεις σηματοδοτούν πως είναι πιθανό το ολικό σταμάτημα των εργασιών, όπως διεξάγονται σήμερα, με αβέβαια την κατάληξη του ίδιου...
Παρά τις διακηρύξεις του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτη, και των εκπροσώπων της εταιρίας που εκπροσωπεί το ελληνικό δημόσιο, της Αττικό Μετρό ΑΕ, η κατασκευή του μετρό της Αθήνας εξακολουθεί να...
Στην πρώτη γραμμή της μάχης για να ολοκληρωθεί έγκαιρα το μετρό, χωρίς επιπλέον οικονομικό κόστος, έχει βρεθεί το ΚΚΕ,παρεμβαίνοντας μέσα και έξω απ' τη Βουλή, με όλα τα μέσα που διαθέτει και...
Στην κόψη του ξυραφιού βρίσκεται το έργο του μετρό, καθώς όλες οι εξελίξεις σηματοδοτούν πως είναι πιθανό το ολικό σταμάτημα των εργασιών, όπως διεξάγονται σήμερα, με αβέβαια την κατάληξη του ίδιου...