Πέρα από το «έγκλημα» της ιδιωτικοποίησής του, βρίσκεται σε εξέλιξη και η προσπάθεια υποτίμησης της αξίας του
Πλοία στο λιμάνι του Πειραιά |
Συγκεκριμένα στα πλαίσια της ιδιωτικοποίησης απαιτείται η Εφορία να διενεργήσει έλεγχο στις χρήσεις του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά όταν ήταν ΝΠΔΔ και ειδικότερα από το 1995 ως το 1999 και ως ανώνυμη εταιρία, δηλαδή από το 1999 μέχρι και σήμερα. Απαιτείται ακόμα να γίνει έλεγχος και στις ανεξέλεγκτες χρήσεις. Συνολικά αυτός ο φορολογικός έλεγχος για να ολοκληρωθεί απαιτείται χρόνος πάνω από 4 μήνες! Ομως από το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας δόθηκε εντολή ο έλεγχος να έχει ολοκληρωθεί πριν τις 20 Αυγούστου! Το αποτέλεσμα είναι να μην έχει ακόμα εμφανιστεί ο υπάλληλος που θα αναλάβει τη... δουλιά.
Ακόμα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, χτες έγινε γενική συνέλευση των μετόχων του Οργανισμού, χωρίς όμως να έχει προηγηθεί διοικητικό συμβούλιο για να τη συγκαλέσει, όπως προβλέπεται από το καταστατικό του Οργανισμού, καθώς η συνεδρίασή του που είχε αποφασιστεί για προχτές Δευτέρα, αναβλήθηκε λόγω έλλειψη απαρτίας. Στη ΓΣ συζητήθηκε η έκθεση της αποτίμησης της τριμελούς επιτροπής, μέλος της οποίας είναι και ο επιχειρηματίας Ν. Κασσιμάτης πρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά... Τα μέλη της γενικής συνέλευσης επειδή δεν είχαν κάλυψη από το διοικητικό συμβούλιο απέφυγαν να εγκρίνουν την αποτίμηση και παρέπεμψαν την έγκρισή της στο διοικητικό συμβούλιο. Ειδικά για την αποτίμηση αξίζει να αναφέρουμε ότι διενεργήθηκε και συντάχθηκε από την τριμελή επιτροπή μέσα...15 μέρες, όταν η πρώτη αποτίμηση που έγινε διάρκεσε ένα χρόνο! Ακόμα τα στοιχεία του ΟΛΠ είναι κατά πολύ υποτιμημένα, αφού οι λιμενικές εξυπηρετήσεις αποτιμήθηκαν από την επιτροπή σε 2,5 δισ. δραχμές, όταν η αξία τους ανέρχεται -σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του ίδιου του ΟΛΠ- σε 24 δισ. δραχμές!