Σε δύο 24ωρες απεργίες προχωρούν οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλιμακώνοντας τη δράση τους ενάντια στην επιβολή της λεγόμενης «αξιολόγησης», του αντιδραστικού κρατικού ελέγχου στα σχολεία. Απεργούν την Παρασκευή 4 Απρίλη και την Τετάρτη 9 Απρίλη ενώνοντας τις δυνάμεις τους με τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Παράλληλα, οργανώνουν συγκεντρώσεις ενάντια στα σεμινάρια σχολικών συμβούλων που είναι προγραμματισμένα για το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.
Θυμίζουμε ότι το υπουργείο Παιδείας, προσπαθώντας να παρακάμψει τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων που αρνούνται να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας για την «αυτοαξιολόγηση», έβγαλε την προηγούμενη βδομάδα νέα εγκύκλιο με την οποία καλεί τους διευθυντές να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας ακόμα και ενάντια στη θέληση του Συλλόγου Διδασκόντων.
Σύμφωνα με το έγγραφο, σε περίπτωση που ο σύλλογος δεν καταλήξει σε απόφαση συγκρότησης επαρκούς αριθμού ομάδων εργασίας για την «αυτοαξιολόγηση» ή συγκεκριμένης σύνθεσης ή κατανομής αρμοδιοτήτων, τότε ο διευθυντής του σχολείου «υποχρεούται να ορίσει τον αριθμό, τη σύνθεση και τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες κάθε ομάδας». Ζητείται δε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να αποστείλουν μέχρι τις 11/4/2014 λίστα με τα σχολεία που δεν έχουν ολοκληρώσει τις ομάδες εργασίας.
Απέναντι σ' αυτές τις εξελίξεις το ΔΣ της ΔΟΕ, με τις ψήφους ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ και με την ουσιαστική συναίνεση των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ, πήρε μια απόφαση που θεωρεί «επιστρατευμένους» τους διευθυντές και τους εκπαιδευτικούς και τους καλεί ουσιαστικά να πειθαρχήσουν στην εγκύκλιο του υπουργείου και να συγκροτήσουν τις ομάδες εργασίας εκφράζοντας όμως τη διαφωνία τους.
Κόντρα σε αυτές τις λογικές το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών καλεί:
Απέναντι στους εκβιασμούς της κυβέρνησης και στις δυνάμεις εκείνες που στο όνομα της αστικής νομιμότητας είναι έτοιμες να εφαρμόσουν την «αξιολόγηση», το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών τονίζει: «Τους προειδοποιούμε ότι δεν θα δεχτούμε να γίνει ούτε ένα βήμα πίσω από τις αποφάσεις που πήραν οι Σύλλογοι Διδασκόντων ενάντια στη συμμετοχή τους στις ομάδες εργασίας και στην "αυτοαξιολόγηση"!».