ΠΑΡΙΣΙ.--
Σε μείωση της ποιότητας των αναγκαίων ελέγχων του υλικού του σιδηροδρομικού δικτύου αποδίδει το συνδικάτο των σιδηροδρομικών της CGΤ την αποκόλληση του αμφιδέτη που συνέδεε τις σιδηροτροχιές στο σταθμό Μπρετινί σιρ Ορζ με αποτέλεσμα να προκληθεί το δυστύχημα πριν από περίπου δύο εβδομάδες με έξι νεκρούς και περισσότερους από 30 τραυματίες όταν εκτροχιάστηκε αμαξοστοιχία που διενεργούσε το δρομολόγιο Παρίσι - Λιμόζ. Οι σιδηροδρομικοί της CGT επισημαίνουν ότι τα τελευταία χρόνια δε γίνεται τόσο ενδελεχής έλεγχος όπως παλιότερα στις σιδηροδρομικές υποδομές. Ο έλεγχος πλέον γίνεται με τα μάτια και όχι με τη βοήθεια συγκεκριμένων μετρήσεων και δεν είναι τόσο συχνός όπως παλιότερα.
Η κατάσταση αυτή οφείλεται, σύμφωνα τουλάχιστον με το δημοσίευμα του περιοδικού «Εξπρές» που φιλοξενεί δηλώσεις των σιδηροδρομικών της CGT, στο διαχωρισμό της υπηρεσίας υποδομών και της υπηρεσίας εκμετάλλευσης του δικτύου. Επίσης, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η εντατικοποίηση της εργασίας καθώς χωρίς να έχει γίνει αύξηση του προσωπικού, οι εξειδικευμένοι εργαζόμενοι καλούνται σήμερα να ελέγχουν 100 - 150 χιλιόμετρα σιδηροδρομικού δικτύου, ενώ παλιότερα έλεγχαν μόνο 20 χιλιόμετρα ο καθένας.