Συναυλία με έργα W. A. Mozart θα δώσουν η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα και η Χορωδία της ΕΡΤ, τη Δευτέρα στις 20.30, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Ειδικότερα, η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, με μαέστρο τον Μιχάλη Οικονόμου και σολίστ τον Σίμο Παπάνα, θα παρουσιάσει μέρη από τα έργα του Μότσαρτ Don Giovanni, Ρέκβιεμ και Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα, αποδίδοντας ανάγλυφα το μουσικό πορτρέτο του μοναδικού αυτού δημιουργού, ο οποίος διατρέχει το χώρο της οργανικής, οπερατικής και θρησκευτικής μουσικής με μια ικανότητα και ευφυΐα που ελάχιστοι συνθέτες κατόρθωσαν να επιδείξουν στην ιστορία της μουσικής.
Στο ημιτελές κύκνειο άσμα του Μότσαρτ Ρέκβιεμ - η παρτιτούρα του οποίου ολοκληρώθηκε από το νεαρό μαθητή του Franz Xaver Sussmayr (Φραντς Ξάβερ Ζίσμαϊρ) - συμπράττουν η Χορωδία της ΕΡΤ και οι σολίστ Μίνα Πολυχρόνου (υψίφωνος), Μαρισία Παπαλεξίου (άλτο), Χρήστος Κεχρής (τενόρος) και Tάσος Αποστόλου (μπάσος). Η διδασκαλία της χορωδίας είναι του Βαλέρι Ορέσκιν.
- Ο κύκλος των εκδηλώσεων που είναι αφιερωμένες στις σονάτες του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν (1770 - 1827) και περιλαμβάνει δώδεκα ρεσιτάλ γνωστών σολίστ του πιάνου, συνεχίζεται τον Απρίλη με τον Παύλο Γιαλλουράκη. Ο Ελληνας πιανίστας, που δραστηριοποιείται καλλιτεχνικά στο εξωτερικό - κυρίως στη Γαλλία - επέλεξε να παρουσιάσει, την Τετάρτη 3 Απρίλη (ώρα έναρξης: 20.30), στην Αίθουσα «Δημήτρης Μητρόπουλος» του Μεγάρου Μουσικής, τις Σονάτες για πιάνο αρ. 9, 10 και 11 του μεγάλου Γερμανού κλασικιστή, καθώς και τη Σονάτα αρ. 8 του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ (1756 - 1791), δίνοντας έτσι την ευκαιρία στους ακροατές να διαπιστώσουν την επιρροή που άσκησε ο σπουδαίος Αυστριακός μουσουργός στον Μπετόβεν.
- Διάσημος βιολονίστας με τεράστια σταδιοδρομία και καθηγητής στην ακαδημία «Χανς Αϊσλερ» του Βερολίνου, ο Γερμανός Κόλια Μπλάχερ συμπράττει ξανά με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Παρασκευή 5 Απρίλη, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Αυτή τη φορά, ο Μπλάχερ θα δώσει συναυλία υπό τη διπλή ιδιότητα του σολίστ και μαέστρου, καθώς όχι μόνο θα ερμηνεύσει το αριστουργηματικό Κοντσέρτο για βιολί του Μπετόβεν, αλλά και θα καθοδηγήσει ο ίδιος τους μουσικούς από το πρώτο αναλόγιο στη Συμφωνία «Χάφνερ» του Μότσαρτ και στη Σερενάτα για έγχορδα του Τσαϊκόφσκι.