Ιδιαίτερα αυξημένη ήταν η συμμετοχή φοιτητών και σπουδαστών πολλών σχολών του Πανεπιστημίου και των ΤΕΙ στη Θεσσαλία στις χτεσινές εκλογές που διεξήχθησαν ομαλά. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο ΤΕΙ Λάρισας η συμμετοχή των σπουδαστών στις εκλογές αυξήθηκε σε σχέση με πέρσι κατά 30%, στο ΤΕΦΑΑ κατά 50%, ενώ και σε σχολές του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο Βόλο ψήφισαν πολλοί περισσότεροι φοιτητές.
Οι Πανσπουδαστικές Κινήσεις Συνεργασίας που όλο το προηγούμενο διάστημα είχαν ριχτεί με αισιοδοξία στην προεκλογική μάχη, συμμετείχαν στις εκλογές για την ανάδειξη των νέων Διοικητικών Συμβουλίων των φοιτητικών και σπουδαστικών συλλόγων σε 10 σχολές του Πανεπιστημίου και σε 5 σχολές του ΤΕΙ, με ψηφοδέλτια ευρύτατης συσπείρωσης.
Αυξημένη αναμενόταν η μαζικότητα στις χτεσινές φοιτητικές και σπουδαστικές εκλογές στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της Μακεδονίας και της Θράκης, σύμφωνα με την προσέλευση που παρουσιάστηκε ως νωρίς το απόγευμα. Οι φοιτητές ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα συμμετοχής, παρά τα όσα προηγήθηκαν τις προηγούμενες μέρες και την προσπάθεια απομαζικοποίησης που εκτυλίχτηκε με ευθύνη των παρατάξεων της συναίνεσης και της υποταγής στις κυβερνητικές επιλογές. Οπως όλα έδειχναν χτες, η ΠΚΣ κερδίζει στη συνείδηση των φοιτητών και των σπουδαστών και αυτό αναμένεται να εκφραστεί και στην κάλπη. Πάντως, χτες όλη μέρα, τα τραπεζάκια της ΠΚΣ, έσφυζαν από ζωντάνια. Και η μάχη της ψήφου δόθηκε μέχρι την τελευταία ώρα.
Κυρίαρχο ζήτημα στην επιλογή των φοιτητών ήταν τα νομοσχέδια για την ανωτατοποίηση των ΤΕΙ, την οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια των ΑΕΙ αλλά και ο τρομονόμος.
Στο μεταξύ με μήνυμά του ο πρύτανης του ΑΠΘ Μιχάλης Παπαδόπουλος σημείωνε χτες πως «η φοιτητική συμμετοχή, με τη ζωντάνια και τη δημιουργικότητα που τη διακρίνει, μπορεί να αποτελέσει την κινητήρια δύναμη που χρειάζονται σήμερα τα ΑΕΙ προκειμένου να αντιμετωπίσουν τους υπαρκτούς κινδύνους μιας υποβάθμισης, η οποία διαφαίνεται από τις πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης». Και ευχήθηκε η εκλογική διαδικασία να χαρακτηριστεί από τη «μεγάλη συμμετοχή των φοιτητών και από τον ουσιαστικό διάλογο επί κρίσιμων θεμάτων και προβλημάτων των πανεπιστημίων».