Ενδιάμεση έκθεση προόδου σε σχέση με τους στόχους που έχει θέσει η ΕΕ για την εκπαίδευση στο πλαίσιο της στρατηγικής της Λισαβόνας, έδωσε στη δημοσιότητα η Κομισιόν. Με βάση τα στοιχεία της έκθεσης προκύπτει ότι:
- Το 2009 στην ΕΕ το ποσοστό των παιδιών που εγκατέλειπαν πρόωρα την εκπαίδευση και την κατάρτιση ήταν 14,4% και στην Ελλάδα 14,5%.
- Το 2008 στην ΕΕ το 92,3% των παιδιών (μεταξύ 4 ετών και της ηλικίας ένταξης στην Πρωτοβάθμια) συμμετέχουν στην Προσχολική Αγωγή. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ποσοστό το 2008, ενώ το 2007 ήταν 68,2%.
- Το 2009 στην ΕΕ το ποσοστό των ατόμων με χαμηλές επιδόσεις στην ανάγνωση, τα μαθηματικά και τις θετικές επιστήμες ήταν 20%. Στην Ελλάδα ήταν 21,3%.
- Το 2009 στην ΕΕ το ποσοστό που έχει ολοκληρώσει την ανώτερη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ήταν 78,6% και στην Ελλάδα (το Λύκειο) 82,2%.
- Το 2009 στην ΕΕ η συμμετοχή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων ηλικίας από 30 έως 34 ετών ήταν 32,3%. Στην Ελλάδα ήταν 26,5%.
- Στην ΕΕ η συμμετοχή στη λεγόμενη «διά βίου μάθηση» (διαρκής κατάρτιση και επανακατάρτιση) ήταν 9,3%. Στην ήταν Ελλάδα 3,3%.
- Η αύξηση του συνολικού αριθμού των αποφοίτων μαθηματικών, θετικών και τεχνολογικών επιστημών από το 2000 έως το 2008 ήταν 37,2%, ενώ για την Ελλάδα - στα διαθέσιμα χρόνια - ήταν 26,5%. Το ποσοστό των γυναικών σε αυτές τις επιστήμες, το 2008, ήταν στην Ελλάδα 41,9% και στην ΕΕ 32,6%.