Τα έργα και η ταλαιπωρία ίσως διαρκέσουν μέχρι το τέλος του 2010, αν και τα αρχικά χρονοδιαγράμματα προέβλεπαν αυτό να γίνει τον περασμένο Γενάρη... |
Στο μεταξύ, τα προβλήματα των μετακινήσεων δυσχεραίνονται ακόμα περισσότερο, καθώς από τις 15 Μάρτη οι συρμοί δεν πραγματοποιούν στάση στην κάθοδο του σταθμού της Νέας Ιωνίας (προς Πειραιά), ενώ το ίδιο ισχύει από τις 29 Μάρτη και για τους σταθμούς Αγιο Νικόλαο και Κάτω Πατήσια στις καθόδους των σταθμών (προς Πειραιά), που λόγω της αμφιδρόμησης των γραμμών, χρησιμοποιούνται ξανά στην άνοδο (προς Κηφισιά).
Υπογραμμίζεται ότι η αρχική σύμβαση προέβλεπε την πλήρη αποπεράτωση των έργων μέσα στο Γενάρη του 2010, αλλά σχεδόν ένα χρόνο μετά την έναρξη των έργων, δεν έχει εκτελεστεί ούτε το 50% των έργων. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ειδικών, με αυτούς τους ρυθμούς, κρίνεται πολύ αισιόδοξη η πρόβλεψη για ολοκλήρωση των έργων μέχρι τον Ιούνη. Οι ίδιοι εκτιμούν ότι το πιθανότερο είναι να υπάρξει και άλλη παράταση της σύμβασης και φυσικά κάθε παράταση συνοδεύεται και με πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις που θα «πέσουν στις πλάτες» του ελληνικού λαού, καθώς το έργο συγχρηματοδοτείται από εθνικά και κοινοτικά κονδύλια. Πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι πολύ πιθανό τα έργα αλλά και η ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών να κρατήσουν μέχρι το τέλος του 2010...