Κατ' ιδίαν συνάντηση, με άγνωστο περιεχόμενο, είχαν χτες η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και ο Α. Βγενόπουλος, πρόεδρος της «Marfin Investement Group» (MIG) και της «Olympic Air».
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε μετά από περίπου δύο ώρες, χωρίς να γίνουν δηλώσεις για το αντικείμενο που απασχόλησε τις δύο πλευρές. Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα από τα θέματα που τέθηκαν στη συζήτηση, ήταν και ο επικείμενος διαγωνισμός για την ανάθεση της υπηρεσίας της επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών («χάντλινγκ») στα 34 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας. Σημειώνεται ότι για το θέμα αυτό έχουν πραγματοποιηθεί, ήδη, συναντήσεις στο υπουργείο με τους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες. Ωστόσο, από την τελευταία συνάντηση, απουσίαζαν οι εκπρόσωποι της MIG. Με δεδομένη την απουσία αυτή, προκαλούνται εύλογα ερωτηματικά για τη σκοπιμότητα της χτεσινής - κατ' ιδίαν - συνάντησης της ηγεσίας του υπουργείου με τον Α. Βγενόπουλο.
Σημειώνεται ότι μετά την ιδιωτικοποίηση του ομίλου της «Ολυμπιακής Αεροπορίας», τα επιχειρηματικά συμφέροντα ερίζουν και για τις επιδοτούμενες αεροπορικές γραμμές, οι οποίες εξασφαλίζουν ετησίως ζεστό κρατικό χρήμα 35 εκατ. ευρώ, αλλά και για την ανάληψη του «χάντλινγκ», που είναι ιδιαίτερα επικερδής δραστηριότητα, με ετήσιο τζίρο άνω των 150 εκατ. ευρώ.
Και για τα δύο αυτά θέματα, εκκρεμούν διαγωνισμοί, οι οποίοι υπολογίζεται να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους.