Προ των ευθυνών του φέρνει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας η χτεσινή, δεύτερη μέσα σε είκοσι ημέρες, αποκόλληση μέρους του πρωραίου τμήματος του πλοίου (που εμποδίζει τα νερά να πλησιάσουν στο μηχανοστάσιο) «ΣΟΥΠΕΡ ΤΖΕΤ» που σημειώθηκε καθώς έπλεε μεσοπέλαγα με 307 επιβάτες. Το πλοίο είχε ξεκινήσει από τον Πειραιά με προορισμό τη Φολέγανδρο, τη Θήρα, την Αμοργό και τα Κουφονήσια. Μετά την αποκόλληση όμως αναγκάστηκε να καταπλεύσει στο λιμάνι της Σίφνου όπου αποβίβασε τους επιβάτες, οι οποίοι, μετά από πολύωρη ταλαιπωρία, θα επιβιβάζονταν αργά το απόγευμα σε άλλα πλοία για να φτάσουν στους προορισμούς τους.
Το πλοίο είχε παρουσιάσει την ίδια πάλι βλάβη μόλις στις 27 του περασμένου Ιούλη. Τότε πραγματοποιώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο με 382 επιβάτες, από Πειραιά για Μήλο, Φολέγανδρο, Θήρα, Αμοργό και Κουφονήσια, λόγω του ισχυρού κυματισμού, όπως είχε ανακοινώσει τότε το ΥΕΝ, είχε αποκοπεί μέρος του δεξιού παραπέτου, πάνω από το κύριο κατάστρωμα του πλοίου, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να δέσει στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο.
Το γεγονός αυτό γεννά ερωτηματικά για το κατά πόσο αποκαταστάθηκε πλήρως η βλάβη ή αν έπρεπε τελικά οι αρμόδιες υπηρεσίες που το επιθεώρησαν, να επιτρέψουν τη δρομολόγησή του. Ποιος ευθύνεται τελικά για το νέο χτεσινό περιστατικό και ποιος θα ευθύνεται αν, με αυτά τα συμπτώματα, υπάρξει ατύχημα με χειρότερες συνέπειες;