Παρασκευή 10 Ιούλη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 11
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Ευνοεί το μεγάλο κεφάλαιο με κάθε ευκαιρία

Με την αξιοποίηση του άρθρου 99 του νόμου 3588/2007 δίνουν περίοδο χάριτος στη «ΣΑΟΣ», την ώρα που χρωστά λεφτά σε ναυτεργάτες και ΝΑΤ

Ο εμπαιγμός σε βάρος των νησιωτών και του επιβατικού κοινού από την κυβέρνηση και προσωπικά από τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας εντείνεται. Χτες ο υπουργός έστειλε εγκύκλιο στις ακτοπλοϊκές εταιρείες, τα λιμεναρχεία, τις εφοπλιστικές ενώσεις και αλλού, για να τους ενημερώσει σχετικά με το νομικό πλαίσιο που αφορά τα ...«δικαιώματα του επιβάτη»! Αυτό ενώ την ίδια ώρα η κυβέρνηση της ΝΔ, με την πολιτική που συνεπικουρεί και το ΠΑΣΟΚ και φέρει τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Ενωσης, έχει παραδώσει τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες στο έλεος των εφοπλιστών. Το αποτέλεσμα είναι νησιά να αποκλείονται, οι ναυτεργάτες να είναι στο πόδι μέχρι εξάντλησης για να έχουν εν πλω τα λιγοστά και στην πλειοψηφία τους υποσυντήρητα ακτοπλοϊκά πλοία και από πάνω να δίνουν μάχη κάθε τόσο για να πάρουν τα δεδουλευμένα τους, ενώ οι επιβάτες, αν βρίσκουν καράβι για τον προορισμό τους, να πληρώνουν τιμές κρουαζιέρας για υπηρεσίες όπως αυτές του ακτοπλοϊκού πλοίου «ΜΑΡΙΝΑ», όπου οι συνθήκες υγιεινής είναι πολύ άσχημες.

Απόδειξη ότι η κυβέρνηση της ΝΔ «δουλεύει» για το εφοπλιστικό και συνολικά το μεγάλο κεφάλαιο είναι και το άρθρο 99 του νόμου της 3588/2007 και οι ευνοϊκές ρυθμίσεις που προβλέπει για εταιρείες που αντιμετωπίζουν προβλήματα ...ρευστότητας, το οποίο τους δίνει μία ακόμα ευκαιρία για να αποφύγουν την πτώχευση. Χτες ανακοινώθηκε ότι η εταιρεία «ΣΑΟΣ» του εφοπλιστή Μανούση εντάχθηκε στο εν λόγω άρθρο, που αξίζει να σημειωθεί - για να δοθεί μια «γεύση» των ρυθμίσεων - ότι ανάμεσα σε άλλα προβλέπει: «Το Δημόσιο, Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, δημόσιες επιχειρήσεις του δημόσιου τομέα, φορείς κοινωνικής πρόνοιας και ασφάλισης μπορούν να συναινούν σε μείωση των απαιτήσεών τους κατά του οφειλέτη». Η απόφαση για την υπαγωγή της «ΣΑΟΣ» στο άρθρο 99 εκδόθηκε από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αλεξανδρούπολης. Πρακτικά αυτό σημαίνει τόσο για τους ναυτεργάτες των πληρωμάτων των πλοίων της, στους οποίους οφείλει μεγάλα ποσά από δεδουλευμένα, αλλά και για τα ασφαλιστικά τους ταμεία, δηλαδή το ΝΑΤ, ότι δεν πρόκειται να πάρουν «μία» όσο η εταιρεία θα βρίσκεται υπό την ισχύ του άρθρου, που στην καλύτερη των περιπτώσεων διαρκεί 6 μήνες.

Στο μεταξύ τα δεδουλευμένα τους εξακολουθούν να διεκδικούν με αποφασιστικότητα και ναυτεργάτες του ακτοπλοϊκού πλοίου «ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΒΕΡΑ» της εταιρείας «ΚΑΛΛΙΣΤΗ» του εφοπλιστή Σπανού, που βρίσκονται σε επίσχεση πάνω από ένα μήνα. Η ακινητοποίηση του πλοίου από την ασύδοτη δράση του Σπανού έχει αναγκάσει στην απομόνωση το νησί των Φούρνων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ