Κυριακή 21 Δεκέμβρη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ
«Εθνική Αμυνα - αεροδρόμιο» με... λεωφορεία

Οι επιβάτες θα πληρώσουν και με εξάμηνη ταλαιπωρία το «ράβε - ξήλωνε» της κατασκευής του σταθμού «Αγία Παρασκευή»

Με... λεωφορεία θα είναι αναγκασμένοι σε λίγο καιρό και για έξι ολόκληρους μήνες, να κάνουν οι επιβάτες του μετρό τη διαδρομή από το σταθμό της Εθνικής Αμυνας ως το Αεροδρόμιο Σπάτων! Αυτό θα γίνει υποχρεωτικά, ώστε να κατασκευαστεί ο σταθμός «Αγία Παρασκευή», τον οποίο η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είχε περικόψει από την εργολαβία, αλλά και για να ολοκληρωθούν οι εργασίες στους σταθμούς «Νομισματοκοπείο» και «Χολαργός». Οι επιβάτες, δηλαδή, θα πληρώσουν και με ταλαιπωρία αυτό το πολύπαθο έργο, που κόστισε εκατοντάδες εκατ. ευρώ και το οποίο με βάση τον αρχικό προγραμματισμό θα έπρεπε να είναι έτοιμο από το 2006...

Το ακριβές χρονοδιάγραμμα της διακοπής της κυκλοφορίας του μετρό στο τμήμα αυτό, δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί με ακρίβεια. Πηγές, ωστόσο, της Αττικό Μετρό επισημαίνουν ότι δεν αποκλείεται το διάστημα αυτό να αρχίσει από το Φλεβάρη και να διαρκέσει ως το καλοκαίρι. Η εταιρεία ακόμη μελετά τις εναλλακτικές λύσεις για τη διαδρομή αυτή, αλλά το επικρατέστερο σενάριο είναι η γραμμή αυτή να εξυπηρετείται από λεωφορεία του ΟΑΣΑ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατασκευή των τριών σταθμών αποτελούσαν μέρος της επέκτασης της Γραμμής 3 του μετρό, ωστόσο δεν είχαν ανατεθεί με την αρχική εργολαβία, καθώς μέριμνα της τότε κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ ήταν η ολοκλήρωση, όπως- όπως της διαδρομής μέχρι το Αεροδρόμιο, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Η κατασκευαστική εταιρεία ήταν υποχρεωμένη να παραδώσει μόνο τα «κελύφη» των σταθμών «Χολαργός» και «Νομισματοκοπείο», ενώ ο σταθμός «Αγία Παρασκευή» είχε περικοπεί παντελώς από το σχεδιασμό, αφήνοντας μια ολόκληρη περιοχή χωρίς πρόσβαση στο μετρό. Το αίτημα των φορέων της περιοχής για την κατασκευή του, έγινε δεκτό τελικά από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά το 2005 και έτσι συμπεριλήφθηκε στη νέα εργολαβία, μαζί με τους άλλους δύο σταθμούς.

Η διακοπή της κυκλοφορίας του μετρό στο σημείο αυτό, λοιπόν, και το «ράβε - ξήλωνε» κρίνεται πλέον αναγκαίο, καθώς πρέπει να κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου ο σταθμός «Αγία Παρασκευή», με αποτέλεσμα να απαιτείται η κατεδάφιση της σήραγγας στο σημείο αυτό. Επίσης κρίνεται αναγκαία για την ολοκλήρωση κατασκευής ενός φρεατίου εξαερισμού στο ύψος του σταθμού «Χολαργός», ενώ ο σταθμός του «Νομισματοκοπείου» είναι σχεδόν έτοιμος και τώρα κατασκευάζεται υπόγειος σταθμός στάθμευσης 630 θέσεων.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ερχονται νέες αυξήσεις και νέοι σταθμοί(2010-02-10 00:00:00.0)
Διορθωτικές κινήσεις και ...νέα «θα»(2004-10-16 00:00:00.0)
Επεκτάσεις χωρίς... σταθμούς ως το 2004!(2001-03-14 00:00:00.0)
«Πριβέ» επέκταση για το ...2004!(2001-02-08 00:00:00.0)
Μετά τα "πανωπροίκια" και η "πίτα" των επεκτάσεων!(1999-03-27 00:00:00.0)
Φιέστες για την καθυστέρηση και τα "πανωπροίκια"(1998-05-06 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ