Χωρίς αστικά λεωφορεία θα μείνουν από την 1η Οκτωβρίου οι κάτοικοι του Περάματος, αφού οι οδηγοί των λεωφορείων δεν έχουν τη στοιχειώδη υποδομή για να κάνουν τη δουλιά τους με ασφάλεια για τους επιβάτες και σε στοιχειωδώς ανθρώπινες συνθήκες για τους ίδιους. Αν όμως τα λεωφορεία σταματήσουν, ο Δήμος Περάματος και οι πολίτες θα αναγκαστούν να κλείσουν τα φέρι μποτ προς τη Σαλαμίνα και τη δίοδο του Ναυτικού προς το Πέραμα. Κι αυτό, γιατί, όπως αναφέρει ανακοίνωση του Δήμου Περάματος που κοινοποιήθηκε σε όλους τους αρμόδιους φορείς, στο τέρμα του Περάματος λειτουργεί το μεγαλύτερο πορθμείο της χώρας, με κίνηση διπλάσια του δεύτερου (Ρίο Αντίρριο). Επί 40 χρόνια, ο απόλυτος διαχειριστής -εισπράκτορας του χώρου, ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ), δεν έχει επενδύσει ούτε μία δραχμή. Το Ναυτικό, επίσης, καταλαμβάνει καθημερινά μεγάλο κομμάτι του δυτικού άκρου με 5.000 αυτοκίνητα, αν και διαθέτει 8.500 στρέμματα στην περιοχή του Περάματος. Ολόκληρη, λοιπόν, η πόλη υποφέρει μαζί με τους οδηγούς των λεωφορείων, οι οποίοι δίκαια διαμαρτύρονται, αναφέρει η ανακοίνωση του Δήμου, αφού ένας χώρος με τέτοια κίνηση είναι χωρίς τουαλέτες, αλλά και χωρίς στέγαστρο.
Ο ΟΛΠ δε δέχεται να κάνει την απαλλοτρίωση, που θα ανοίξει «το λαιμό του μπουκαλιού» και το Πολεμικό Ναυτικό δε δίνει χώρους για την εκτόνωση της κατάστασης. Τα αιτήματα αυτά εκκρεμούν εδώ και 20 χρόνια. Ο Περαματιώτης, επί τόσα χρόνια, ταλαιπωρείται από τις ατέλειωτες ουρές στα φέρι μποτ, τα παρκαρίσματα του Ναυτικού, τα μηχανήματα της Ναυπηγοεπισκευαστικής που έχουν ακριβά τέλη και δεν μπορούν να μπουν στο λιμάνι, τα άπειρα βυτιοφόρα των πετρελαιοειδών, τις μεταφορές του Ναυτικού που έχουν μέχρι και πυρομαχικά, ενώ τώρα κάποιοι θέλουν να κόψουν και το λεωφορείο. Η αστυνόμευση της περιοχής μοιράζεται μεταξύ της Αστυνομίας και του Λιμενικού, ανεπιτυχώς. Η δίοδος των φέρι μποτ για τη Σαλαμίνα που έχει φτιαχτεί από την κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου Περάματος εδώ και 12 χρόνια ακόμα δεν έχει λειτουργήσει.