Εργαζόμενοι και νεολαία ετοιμάζονται για τη λαϊκή κινητοποίηση στις 8 Σεπτέμβρη
Η αφίσα για το συλλαλητήριο στις 8 του Σεπτέμβρη |
Κόντρα στις Σειρήνες της συναίνεσης και της υποταγής, που καλούν σε υποστολή της σημαίας του αγώνα, στο όνομα δήθεν του «σεβασμού του θεσμού της ΔΕΘ», αλλά και της «οικονομίας» της πόλης, ο εργαζόμενος λαός ετοιμάζεται να διαδηλώσει ενάντια στην πολιτική ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, που στραγγαλίζει τα μεροκάματα, αυξάνει τα όρια συνταξιοδότησης, ξεκληρίζει την αγροτιά, καταδικάζει τη νέα γενιά σε δουλιά και ζωή χωρίς δικαιώματα.
Την Τετάρτη 5 Σεπτέμβρη, σε συνέντευξη Τύπου, το ΠΑΜΕ θα παρουσιάσει το πλαίσιο διεκδικήσεων για το 2008.
Στο μεταξύ, οράματα για μετατροπή της Θεσσαλονίκης σε «μητροπολιτικό κέντρο» και «πρωτεύουσα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης» παρουσιάστηκαν για άλλη μια φορά, στη διάρκεια της καθιερωμένης σύσκεψης που διοργάνωσε χτες ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενόψει ΔΕΘ, με σκοπό να συνταχθεί ψήφισμα αιτημάτων των φορέων της πόλης προς την πολιτεία.
Αυτό το ψήφισμα αποτέλεσε ένα ακρωτηριασμένο κείμενο, όπου καταγράφεται ό,τι είναι εντός των ορίων της αρεσκείας και της πολιτικής της διοίκησης (ΝΔ) του Δήμου Θεσσαλονίκης, με τη συναίνεση, φυσικά, των γαλαζοπράσινων εκπροσώπων των φορέων. Ολοι μαζί, σε πλήρη στοίχιση, προσπαθούν να παραπλανήσουν το λαό πως η «διεθνοποίηση» του ρόλου της Θεσσαλονίκης θα ανεβάσει την ποιότητα ζωής τους.
Οι τοποθετήσεις των φορέων, παρότι δεν αποκάλυψαν τα αίτια, εν τούτοις δεν κατάφεραν να κρύψουν την πραγματική εικόνα της Θεσσαλονίκης. Η ανεργία χτυπάει κόκκινο, η αγορά και το εμπόριο έχει φθίνουσα πορεία για τους αυτοαπασχολούμενους, η φορολογία μαστίζει τα λαϊκά εισοδήματα, ακίνητα - «φιλέτα» της έχουν αγοραστεί από βουλγαρικά και κυπριακά κυκλώματα «μαύρου χρήματος», οι μεσαίοι επιχειρηματίες της πόλης ζουν με τον εφιάλτη της επέλασης των μονοπωλιακών συμφερόντων, τα πανεπιστήμια με αγοραία λογική παρακαλάνε για συμπράξεις με φορείς της πόλης (δημόσιους και ιδιωτικούς), οι συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα προβάλλονται ως λύση στα δήθεν «άδεια ταμεία του κράτους», το συγκοινωνιακό πρόβλημα έχει πολλαπλές επιπτώσεις κλπ.