Τις 38.272 έφτασε ο συνολικός αριθμός των καταγγελιών και ερωτήσεων που απηύθυναν καταναλωτές στη γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή στη διάρκεια του 2006, από 33.345 που ήταν το 2005. Και μπορεί το υπουργείο Ανάπτυξης να κομπάζει ότι κατόρθωσε να διευθετήσει τέσσερις στις 10 περιπτώσεις «κατά τρόπο ικανοποιητικό για τους καταναλωτές», αποσιωπά, όμως, το γεγονός ότι αφ' ενός εξακολουθεί να υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός καταναλωτών που ποτέ δε βρήκαν το δίκιο τους, αφ' ετέρου ότι αποτελούν μια ακόμα χαρακτηριστική ένδειξη των συνεπειών της λεγόμενης «ελεύθερης αγοράς» που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση. Της αγοράς, δηλαδή, που δημιουργεί αδιέξοδα για τους εργαζόμενους και που βασιλεύει η κερδοσκοπία.
Σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, για το 58% των καταγγελιών βρέθηκε λύση «ικανοποιητική» για τους καταναλωτές, το 6,2% βρίσκεται υπό διερεύνηση, ενώ το 23% παραπέμφθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες για επίλυση.