Καταγγελία της Ομοσπονδίας με έγγραφό της προς τα αρμόδια υπουργεία, όπου κάνει λόγο για εμπαιγμό του κλάδου και εξυπηρέτηση σκοπιμοτήτων
Στα λόγια και σε επιτροπές επί επιτροπών παραμένουν οι υποσχέσεις των συναρμόδιων υπουργείων σχετικά με τη ρύθμιση του πάγιου αιτήματος των πρατηριούχων για θεσμοθέτηση της άδειας κατοχής οκτάτονου βυτιοφόρου μεταφοράς και διανομής υγρών καυσίμων. Αυτό καταγγέλλει η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδας σε έγγραφό της προς τους υπουργούς Μεταφορών και Ανάπτυξης και κοινοποιήθηκε στις κοινοβουλευτικές ομάδες των κομμάτων, αφήνοντας αιχμές για τη σκοπιμότητα της κωλυσιεργίας που παρατηρείται από την πλευρά των υπουργείων και τα συμφέροντα που η τακτική αυτή εξυπηρετεί.
Ειδικότερα, η Ομοσπονδία υπογραμμίζει ότι το αίτημα των πρατηριούχων εκκρεμεί εδώ και χρόνια και στο μεταξύ έχουν δεχτεί διαβεβαιώσεις τόσο από τον υπουργό Μεταφορών όσο και από την υπουργό Ανάπτυξης ότι το θέμα εξετάζεται θετικά, προκειμένου να βρεθεί νομοθετική επίλυση του προβλήματος που αντιμετωπίζουν οι πρατηριούχοι. Για το λόγο αυτό, υποστήριζαν σε επίσημα έγγραφα, έχουν συσταθεί σχετικές επιτροπές με συναρμόδιες υπηρεσίες των δύο υπουργείων καθώς και του ΥΠΕΧΩΔΕ. Ωστόσο, καταγγέλλει η Ομοσπονδία, 21 μήνες μετά τη διαβεβαίωση του υπουργού Μεταφορών ότι το θέμα "εξετάζεται θετικά, οκτώ μήνες αφότου διαπιστώθηκε ότι θέμα χρήζει νομοθετικής ρύθμισης και άλλο τόσο μετά τη δήλωση της υπουργού ότι για το θέμα έχει συσταθεί αρμόδια επιτροπή, καμία κίνηση δεν έχει γίνει στην κατεύθυνση της ρύθμισης του θέματος". Με βάση τα δεδομένα αυτά, η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδας κάνει λόγο για σκοπιμότητες και εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων από τη μεριά της κυβέρνησης και για εμπαιγμό σε βάρος ολόκληρου του κλάδου που περιλαμβάνει 6.500 πρατήρια σε όλη τη χώρα.
Χαρακτηριστικό είναι το σχετικό υπόμνημα του Σωματείου Πρατηριούχων του Νομού Καβάλας που στάλθηκε στον υπουργό Μεταφορών τον προηγούμενο Ιούλη, στο οποίο αναφέρεται ότι οι βενζινοπώλες του νομού διώκονται βάσει νομοθετικού διατάγματος του 1968, που αναγκάζει τους βενζινοπώλες να διακινούν υγρά καύσιμα με βαρέλια και κάνιστρα.
Τέλος, στον αέρα παραμένει και το θέμα της επαναφοράς των υποχρεωτικών αποστάσεων μεταξύ πρατηρίων, που καταργήθηκε με την "απελευθέρωση" της αγοράς υγρών καυσίμων.