Κυριακή 2 Αυγούστου 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
"saloni 2"

5. Το ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ υπογραμμίζει και πάλι τον αντεργατικό ρόλο που έχουν αναλάβει οι πλειοψηφίες των τριτοβάθμιων οργάνων, αλλά και μιας σειράς ομοσπονδιών.

Οτι οι χερσαίες συγκοινωνίες οδηγούνται στην ιδιωτικοποίηση, είναι γνωστό εδώ και μερικά χρόνια. Ωστόσο, οι παραπάνω ηγεσίες, όχι μόνο κράτησαν τους εργαζόμενους στο σκοτάδι, αλλά και έκαναν ό,τι μπορούσαν για να τους τραβήξουν μακριά από τον μονόδρομο της ταξικής πάλης. Καλλιέργησαν, ως πανάκεια για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της εργατικής τάξης, την τακτική του "κοινωνικού διαλόγου", δηλαδή της υποταγής και του συμβιβασμού. Κήρυξαν απεργιακούς αγώνες και τους υπονόμευσαν απεργοσπαστικά. Ψήφισαν στα κομματικά τους όργανα όλες τις επιλογές της κυβέρνησης και στους εργαζόμενους παρουσιάζονται με φιλεργατικό πρόσωπο.

Την ίδια πρακτική ακολούθησαν και πολλοί αιρετοί σε Δήμους και Νομαρχίες. Ορισμένοι, μάλιστα, αποδέχτηκαν τον ρόλο του φορέα ιδιωτικοποίησης των συγκοινωνιών, φορτώνοντας έμμεσα ή άμεσα το εισιτήριο - χαράτσι στις πλάτες των δημοτών.

Ολοι αυτοί έβαλαν το ατομικό συμφέρον τους πάνω από τα συμφέροντα των εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι πρέπει να τους κρίνουν ανάλογα.

6. Το ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ υπογραμμίζει ότι η πάλη για την αποτροπή της ιδιωτικοποίησης των μέσων μαζικής μεταφοράς συνδέεται με τον στόχο της δημιουργίας δημόσιου ενιαίου φορέα. Αυτός ο στόχος μπορεί να αποδειχθεί ρεαλιστικός, μόνο αν ενταχθεί στον γενικότερο κοινωνικοπολιτικό αγώνα εναντίον του προγράμματος αναδιαρθρώσεων που προωθεί η κυβέρνηση και η πλουτοκρατία της χώρας στα πλαίσια της ΟΝΕ.

Το πρόβλημα των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι πολιτικό και συνδέεται άμεσα με το αν στην Ελλάδα θα συνεχιστεί η σημερινή πορεία, ή αν η κατάσταση θα σημαδευτεί καταλυτικά από την παρέμβαση της εργατικής τάξης και των συμμάχων της, της πόλης, του χωριού, της νεολαίας, των γυναικών, μέσα από αγωνιστικές συσπειρώσεις και τελικά μέσα από τη διαμόρφωση ενός παλλαϊκού Μετώπου Πάλης που παλεύει στο κοινωνικό και στο πολιτικό πεδίο για βαθιές αλλαγές.

7. Το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους στους οργανισμούς και υπηρεσίες που αφορούν τον τομέα των συγκοινωνιών και μεταφορών, ιδιαίτερα εκείνους που: Δε σκύβουν το κεφάλι, προβληματίζονται, έχουν αρχίσει να υποψιάζονται ότι τα περί "οικονομίας της αγοράς και ελεύθερου ανταγωνισμού" είναι μονόδρομος μόνο για το μεγάλο κεφάλαιο και τους υπηρέτες του. Ολους όσοι σκέπτονται το σήμερα αλλά και το μέλλον των παιδιών τους,

να συζητήσουμε, αλλά προπαντός να δράσουμε όλοι μαζί, ώστε να υπάρχουν αποτελέσματα στους αγώνες μας. Υπάρχει πείρα σε όλους μας. Αν την αξιοποιήσουμε σωστά, μπορούμε να σκεπτόμαστε με αισιοδοξία, ότι τελικά οι άνθρωποι του μόχθου θα καταφέρουν με την ταξική ενότητα και συσπείρωσή τους, με την πολιτική αφύπνιση, να βάλουν φρένο, να ανοίξουν δρόμους που θα μας φέρουν κοντά στη λύση των προβλημάτων του λαού και του τόπου.

ΑΘΗΝΑ 30.07.98

ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Η πολιτική της εμπορευματοποίησης και «απελευθέρωσης» ένοχη για τη σημερινή κατάσταση (2024-12-18 00:00:00.0)
Να δυναμώσει ο αγώνας για σύγχρονη, ασφαλή, φτηνή αστική συγκοινωνία (2024-08-27 00:00:00.0)
Απέργησαν για τα σχέδια της κυβέρνησης (2008-09-18 00:00:00.0)
Αντίσταση στο φούντωμα της ακρίβειας (2008-05-02 00:00:00.0)
Διέξοδος για την «Ολυμπιακή Αεροπορία» ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ μεταφορών και συγκοινωνιών (2007-12-04 00:00:00.0)
Αναγκαία η πάλη για συγκοινωνίες στην υπηρεσία του λαού (1997-07-01 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ