Ενδιαφέρουσες απόψεις, αλλά και εξίσου ενδιαφέροντα παραδείγματα, από την καθημερινή ζωή των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ακούστηκαν στην προχθεσινή, σχετική εκδήλωση του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών.
Για παράδειγμα, η Λιάνα Κανέλλη, που παρουσίασε ορισμένα συγκλονιστικά στοιχεία: "Αν αθροίσετε το χρόνο τηλεοπτικής διαφήμισης του 1997", είπε, "ήταν πέντε μήνες από τη ζωή μας"... Και σε άλλο σημείο της παρέμβασής της τόνισε: "62 δισ. ήταν τα έσοδα από το "090". Τα έσοδα από τη διαφήμιση ξεπερνούν τα 40 δισ. Μιλάμε για τρομερά συμφέροντα. Ποιος έλεγχος θα υπάρξει σ' αυτούς που βρίσκονται πίσω από τέτοια συμφέροντα;".
Φενάκη, επίσης, χαρακτήρισε την ελευθερία πρόσβασης του πολίτη στα ΜΜΕ, ο δημοσιογράφος Π. Παναγιωτόπουλος και κατήγγειλε παρεμβάσεις στο έργο των δημοσιογράφων. Δίνοντας μάλιστα ένα σαφές παράδειγμα των σχέσεων που αναπτύσσονται ανάμεσα στην κυβέρνηση και σε ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ, σημείωσε με έμφαση: "Στον ΣΚΑΪ οι συνάδελφοι ξέρουν ποιος τηλεφωνάει. Ξέρουν ότι το όνομα αυτού που τηλεφωνάει είναι Τσουκάτος. Να μην τα λέμε αυτά; Πρέπει να τα λέμε". Υπογράμμισε, ακόμη, την ανάγκη να υπάρξουν πρωτοβουλίες από τα κόμματα, τους δημοσιογράφους και την ΕΣΗΕΑ, τους ίδιους τους πολίτες, για να μπει φρένο στη σημερινή κατάσταση, ενώ αναφερόμενος ειδικά στο ΚΚΕ, παραδέχτηκε σε μια αποστροφή του λόγου του: "Φωνάζουν αυτοί του ΚΚΕ, φωνάζουν, τα λένε κι ορισμένοι τους χαρακτηρίζουν γραφικούς! Ομως το ΚΚΕ σήμερα λέει σχεδόν 100% τα πράγματα με τ' όνομά τους".