Τρίτη 14 Οχτώβρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 28
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ
Καθυστερεί ο εκσυγχρονισμός τους

Την απαράδεκτη καθυστέρηση στον εκσυγχρονισμό του "ηλεκτρικού σιδηροδρόμου", που θα τον καταστήσει συμβατό με το υπό κατασκευή μετρό, επισήμαναν σε κοινή τους σύσκεψη οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στους ΗΣΑΠ και το "Αττικό Μετρό".

Σε ανακοίνωση που εξέδωσαν χτες τα Σωματεία Εργαζομένων ΗΣΑΠ και "Αττικό Μετρό", χαρακτηρίζουν "ακατανόητη" την άρνηση της κυβέρνησης να συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες το μετρό, υπογραμμίζοντας ότι με τον τρόπο αυτό δε δίνει λύσεις στα τόσα σημαντικά προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών. Τονίζουν ότι θα πρέπει άμεσα να προωθηθούν οι διαδικασίες για την ανάπτυξη συστημάτων αυτόματης σηματοδότησης στον "ηλεκτρικό" και την ανανέωση του τροχαίου υλικού, αφού με τη λειτουργία του μετρό, το υπάρχον σύστημα των ΗΣΑΠ θα επιβαρύνεται κάθε μέρα με 100.000 και πλέον νέους επιβάτες. Κατά τους εργαζόμενους, είναι άστοχη και λανθασμένη η ανάπτυξη παράλληλων συστημάτων από τους δύο φορείς (αυτόματη σηματοδότηση, μηχανοργάνωση, κλπ.) και θα πρέπει να εγκαταλειφθεί, αφού - εκτός όλων των άλλων - θα αυξήσει σημαντικά και το λειτουργικό κόστος.

Καταλήγοντας, εκφράζουν την ανησυχία τους για την ποιότητα και την ασφάλεια των έργων του μετρό και γι' αυτό ζητούν από την κυβέρνηση να περιορίσει στο ρόλο του συμβούλου μόνο τους "μάνατζερ" της κατασκευάστριας εταιρίας "Μπέχτελ" και να δώσει πρωτοβουλίες στο άξιο και έμπειρο ελληνικό τεχνικό δυναμικό της "Αττικό Μετρό" και των ΗΣΑΠ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ