Σάββατο 8 Απρίλη 1995
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Ωρα για αξιοπρεπή σύμβαση στον ΟΑΣΑ

Η ΔΑΣ παρουσιάζει τις θέσεις της, ζητά εξομοίωση με τη σύμβαση των ΗΛΠΑΠ και καλεί την πλειοψηφία του σωματείου να συγκαλέσει αμέσως γενική συνέλευση

Να εφαρμοστεί για τους εργαζόμενους του ΟΑΣΑ, η ίδια Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με αυτή των εργαζόμενων των ΗΛΠΑΠ, με όλες τις θεσμικές και οικονομικές κατακτήσεις που ισχύουν, όπως άλλωστε είχε δεσμευτεί η κυβέρνηση και η διοίκηση της ΕΘΕΛ - ΟΑΣΑ, ζητά με ανακοίνωσή της η Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία ΟΑΣΑ,παρουσιάζοντας τις θέσεις της σχετικά με τη συλλογική σύμβαση του 1995.

Με τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του '91 - τονίζεται στην ανακοίνωση - είχε κερδηθεί στην ΕΑΣ, όχι μόνο η εξίσωση, αλλά υπήρχε και προβάδισμα έναντι των θεσμικών και οικονομικών κατακτήσεων τωνυ ΗΛΠΑΠ, όπως ρεπό, απομάκρυνση απ' το τιμόνι των 58άρηδων, ωράριο 7.40 - 7.50. Αυτές τις κατακτήσεις - συνεχίζει - θέλησε να καταργήσει η ΝΔ και μας έστειλε στο δρόμο. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, μολονότι τις έταξε προεκλογικά, ίσα για να πάρει ψήφους, αρνείται να τις εφαρμόσει. Την ίδια ώρα η κυβέρνηση συζητά με τις ηγεσίες των ΣΕΠ, χαρίζοντάς τους δισεκατομμύρια δρχ., ενώ οι άνθρωποί της στον Οργανισμό δε διστάζουν να υποβάλουν μήνυση σε βάρος του συνδικαλιστή Χρ. Σταμούλου ότι τους συκοφαντεί αδίκως!

Η διοίκηση της ΕΘΕΛ - επισημαίνεται - όχι μόνο δεν τηρεί τις δεσμεύσεις της (η Συλλογική Σύμβαση του '94 ακόμα "αναμένεται" να γνωστοποιηθεί στους εργαζόμενους), αλλά και μέσα από τις ατομικές συμβάσεις που υποχρεώνει τους οδηγούς να υπογράψουν, προσπαθεί να επιβάλει ό,τι ωράριο θέλει. Στόχος της διοίκησης είναι να πραγματοποιήσει με λειψό προσωπικό το σύνολο του συγκοινωνιακού έργου, φορτώνοντας τους οδηγούς με υποχρεωτικές υπερωρίες και σπάζοντας το ημερήσιο ωράριό τους. Παράλληλα, προάγει άρονάρον τους "ημέτερους", χωρίς να υπάρχει ένα ελάχιστο σύστημα αξιολόγησης και προαγωγών για τους οδηγούς. Η έλλειψη μάλιστα οποιασδήποτε συγκοινωνιακής πολιτικής και τα όσα αλλοπρόσαλλα γίνονται για "λόγους εντυπώσεων, υφαρπαγής ψήφων και μίζας", οδηγούν στην αγανάκτηση του επιβατικού κοινού και στη συκοφάντηση"όλων όσοι πολεμήσαμε και πολεμούμε".

Η ΔΑΣ - ΟΑΣΑ καταγγέλλοντας την αδικαιολόγητη αγωνιστική αδράνεια που έχει επιβάλει η πλειοψηφία του σωματείου, ζητά να γίνει τώρα Γενική Συνέλευση, ώστε να ενημερωθούν και να αποφασίσουν οι εργαζόμενοι για όλα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ