Οι τηλεμετρήσεις της AGB και για την Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών έπαιξαν ρόλο στη διοχέτευση των "διαφημιστικών δαπανών σε συγκεκριμένα κανάλια και δημιούργησαν μια νόθα κατάσταση", η οποία είχε ως συνέπεια τον "εκμαυλισμό και την αποχαύνωση του ελληνικού λαού".
Η Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, με χτεσινή ανακοίνωσή της, θέλοντας να συμβάλει στην "πληρέστερη" - όπως λέει - ενημέρωση της κοινής γνώμης, θέτει ορισμένα στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία αποδεικνύεται ότι τελικά η AGB έπαιζε τον αποφασιστικό ρόλο στην κατανομή της διαφημιστικής πίτας. Η Εταιρεία, όμως, δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην επιρροή που είχαν οι μετρήσεις στη διαμόρφωση του προγράμματος, ενός προγράμματος που έχει ως αποτέλεσμα την αποχαύνωση του ελληνικού λαού.
Η ανακοίνωση αναφέρεται στις "αποκλίσεις" των μετρήσεων και στην κατανομή της διαφήμισης, που το μεγαλύτερο μέρος της το καρπώνονται τα "μεγάλα" κανάλια. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Εταιρείας Σκηνοθετών, οι μετρήσεις οι οποίες γίνονταν πριν από το 1989 από την ICAP, με μορφή ερωτηματολογίου, κινούνταν σε επίπεδο απόκλισης περίπου 50%, ενώ οι μετέπειτα μετρήσεις, που γίνονται από την AGB, έχουν απόκλιση 80% και άνω. Με δεδομένο - συνεχίζει η ανακοίνωση - ότι υπάρχουν γύρω στους 150 πειρατικοί τηλεοπτικοί σταθμοί τοπικής κυρίως εμβέλειας, που κινούνται σε ποσοστά "κατά μέσο όρο, κάτω της μέσης εκατοστιαίας μονάδας και συμποσούνται σε επίπεδα συνολικής τηλεθέασης περί το 60%, αντιλαμβανόμαστε ότι το μερίδιο των μεγάλων καναλιών δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να υπερβαίνει το 40%". Αφαιρώντας το ποσοστό που ανήκει στην ΕΡΤ και που κινείται στο επίπεδο του 15%, λόγω κυρίως της καλύτερης κατανομής των αναμεταδοτών, "δε μένει για τα λεγόμενα μεγάλα κανάλια, παρά κάτι λιγότερο από το 1/4 της συνολικής τηλεθέασης". Ετσι λοιπόν, με μόνο αυτό το 1/4 της τηλεθέασης, τα εν λόγω κανάλια "απορροφούν το 93% της διαφήμισης, ποσό που υπερβαίνει τα 100 δισ. δρχ.".