Σάββατο 22 Ιούλη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΤΗΛΕ ...ΠΑΘΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ
Κοροϊδία πολλών ... βολτ

Στην οργανωμένη κυβερνητική προσπάθεια ξεπουλήματος (και) της ΔΕΗ, δε χωρούν ...ανούσιες έννοιες, όπως φιλότιμο, αξιοπρέπεια και ευαισθησία. Το μόνο που μετράει είναι η επίτευξη του στόχου. Δηλαδή, το ξεπούλημα και όχι η εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Ετσι, η διοίκηση της ΔΕΗ και οι πολιτικοί προϊστάμενοί τους ανταγωνίζονται σε αναλγησία και - σύμφωνα με τα πεπραγμένα τους - ο κατήφορός τους δε φαίνεται να έχει σταματημό.

Χαρακτηριστικό της αναλγησίας των διοικούντων τη ΔΕΗ και των πολιτικών τους προϊσταμένων αποτελεί και το παρακάτω περιστατικό, που μας κατήγγειλε αναγνώστης μας, αλλά αφορά πολλά ακόμη ελληνικά νοικοκυριά. Πρόκειται για μερικές εκατοντάδες - αν όχι χιλιάδες - καταναλωτές της ΔΕΗ, που εξαναγκάζονται να ασκούνται σε τεχνικές ιώβειας υπομονής. Ενώ πλήρωσαν το ποσό που προβλέπει η σχετική νομοθετική ρύθμιση για να αποκτήσουν ρεύμα, ακόμη περιμένουν... Σε πολλές από τις περιπτώσεις, τα προβλήματα υγείας καθιστούν την ηλεκτροδότηση ζήτημα ζωής. «Ψιλά γράμματα» για τη ΔΕΗ, που μετράει στο ενεργητικό της ακόμα και σχεδόν ένα χρόνο κοροϊδίας. Επίσημη αιτία (;) των πολύμηνων καθυστερήσεων; Δεν υπάρχουν υλικά, λένε! Οσο φαιδρό και αν φαίνεται, αυτή είναι η πραγματικότητα. Μια πραγματικότητα, που γίνεται ακόμα χειρότερη, επειδή η ΔΕΗ, στις περισσότερες των περιπτώσεων, έχει καρπωθεί το χρηματικό αντάλλαγμα για τις υπηρεσίες που δεν προσφέρει!..

Από την περιοχή των Πατησίων έως το Χαλκούτσι, υπεύθυνη για τα έργα είναι η ΔΕΗ Φιλοθέης. Οι καταγγελίες και διαμαρτυρίες καταναλωτών, πολλές. Στην αναμονή σχολεία, επιχειρήσεις, ιδιώτες. Σ' ένα γραφείο ορισμένοι καταναλωτές διαμαρτύρονται έντονα. Ενας εξ αυτών έχει καταβάλει περίπου 2.000 ευρώ από τον περασμένο Αύγουστο!.. Σχεδόν έναν χρόνο μετά, κανείς δεν μπορεί να του πει με σιγουριά, πότε θα αποκτήσει αυτό για το οποίο πλήρωσε...

Οι υπάλληλοι βρίσκονται σε δυσχερέστατη θέση. Καλούνται να απολογηθούν για την αδιαφορία άλλων. «Σας καταλαβαίνω. Εχετε δίκιο ό,τι και να πείτε. Πέστε μου τι να κάνω», είναι η στερεότυπη απάντηση, ενός εξ αυτών. Με ύφος και χροιά φωνής, που ισορροπεί ανάμεσα στη συμπάθεια (για το δίκιο του καταναλωτή), στην απόγνωση (για την αδυναμία εξυπηρέτησης) και την οργή (για την αναλγησία των ...υπευθύνων). Ανοίγει ένα ντοσιέ γεμάτο. «Ακόμα και σήμερα έστειλα νέο υπόμνημα (σ.σ. στο Τμήμα Προμηθειών), ζητώντας τους υλικά», λέει και προσθέτει: «Θέλω, αλλά πώς να σας εξυπηρετήσω;». Τη θέση του υπομνήματος - ως πειστηρίου - παίρνει η λίστα των υλικών. Ούτε η βαθμολογία του χειρότερου μαθητή. Δίπλα σχεδόν σε όλα τα υλικά, το μηδέν.

Η κατάσταση αυτή υφίσταται τουλάχιστον πριν από το Πάσχα!! Και όμως. Η διοίκηση και η κυβέρνηση ασχολείται μόνο πώς θα ξεπουλήσει την επιχείρηση, και θα αυξήσει τα τιμολόγια. Στην παρατήρηση κάποιου διαμαρτυρόμενου «αυτά γίνονται για να αγανακτήσει ο κόσμος και να αποδεχτεί την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ», οι υπάλληλοι κουνούν συγκαταβατικά το κεφάλι. Και κάποιοι προσθέτουν: «Και τότε να δείτε πόσο θα πάει η κιλοβατώρα». Προκλητική αδιαφορία, λοιπόν, και τεράστιος εμπαιγμός των καταναλωτών. Κάποιοι πρέπει να απολογηθούν. Τι έχει να πει η διοίκηση της ΔΕΗ σε όλους αυτούς, που ταλαιπωρεί και κοροϊδεύει; Πόσο ηθικό, αλλά και νόμιμο (κύριοι της Δικαιοσύνης) είναι να παίρνει χρήματα, τα οποία για ένα χρόνο μετά (και κανείς δεν ξέρει για πόσο ακόμα) έχουν πληρωθεί χωρίς αντίκρισμα; Κάθε απάντηση, αρμοδίου, δεκτή.


Γιώργος ΚΑΝΤΖΙΛΙΕΡΗΣ


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ