Κι ενώ ο εργολάβος «τα πήρε χοντρά» από το δημόσιο κορβανά για να κατασκευάσει το έργο, θέλοντας να «τ' αρπάξει χοντρά» και από τους χρήστες του πάρκινγκ αποφάσισε να επιβάλλει «γερό χαράτσι» στο παρκάρισμα. Σύμφωνα με την απόφαση την ιδιωτικής εταιρίας, για κάθε ώρα στάθμευσης ενός αυτοκινήτου, ο χρήστης του πάρκινγκ πληρώνει 3,5 ευρώ, για δυο ώρες 5 ευρώ και 0,50 ευρώ για κάθε ώρα παραπάνω, ενώ η μηνιαία μίσθωση ανέρχεται στα 125 ευρώ και για εναλλάξ παρκάρισμα δυο αυτοκινήτων στα 160 ευρώ.
Τα κέρδη, της εν λόγω εταιρίας αναμένεται να είναι μεγάλα, δεδομένου ότι πολλοί Λαρισαίοι, αλλά και ξένοι που έρχονται στη Λάρισα, λόγω έλλειψης χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, θ' αναγκαστούν να κάνουν χρήση του πάρκινγκ, βάζοντας βαθιά το χέρι στην τσέπη. Κάποιοι, δε, πιστεύουν ότι το «σαφάρι» κλήσεων θα ενταθεί από τη Δημοτική Αστυνομία και την Τροχαία, για να εξαναγκαστούν περισσότεροι να κάνουν χρήση του νέου πάρκινγκ.
Είναι, λοιπόν, φανερό ότι τα έργα που εκτελούνται με τη μέθοδο της παραχώρησης σε ιδιώτες, στη βάση της νομοθεσίας περί συμπράξεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, αποσκοπούν, εν πρώτοις, στην εξυπηρέτηση των κερδοσκοπικών συμφερόντων των επιχειρηματιών, μέσω της κρατικής χρηματοδότησης και της λαϊκής αφαίμαξης. Και, εν προκειμένω, αποδεικνύεται, για μια ακόμα φορά, ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση, ενεργώντας σύμφωνα με τις κατευθύνσεις των εκάστοτε κυβερνήσεων, λειτουργεί σαν τροφοδότης κερδών στο κεφάλαιο.
Με την έναρξη λειτουργίας του νέου πάρκινγκ, εκδηλώθηκαν μεγάλες αντιδράσεις στη Λάρισα, από φορείς και κατοίκους της πόλης που καταγγέλλουν τη Δημοτική Αρχή για την απόφασή της να αναθέσει το έργο σε ιδιώτη και την εταιρία για την κερδοσκοπική αδηφαγία της.
Εντονη είναι η αντίδραση του Εργατικού Κέντρου Λάρισας, το οποίο σε ανακοίνωσή του επισημαίνει πως οι υψηλές τιμές που ανακοινώθηκαν για το νέο πάρκινγκ ισοδυναμούν με την ωριαία αποζημίωση ενός εργαζομένου! Το ΕΚΛ σημειώνει ότι «αποδεικνύεται περίτρανα πως η σημερινή Δημοτική Αρχή τού κ. Τζανακούλη ανακηρύσσεται ενεργός "συμπαραστάτης" της πολιτικής τού ανταγωνισμού και της επιχειρηματικότητας και δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τοπικά λαϊκά προβλήματα, γιατί είναι ταγμένη να ιδιωτικοποιήσει και να ξεπουλήσει ό,τι ακόμα απέμεινε από τη λαϊκή περιουσία με το νέο νόμο "Συμπράξεις Δημοσίου - Ιδιωτικού τομέα"». Καλεί δεν όλους τους εργαζομένους «να καταδικάσουν αυτές τις πολιτικές, αλλά και τις δημοτικές αρχές που τις στηρίζουν και οι οποίες στρέφονται ενάντια στα συμφέροντά τους».
Σε ανακοίνωσή της η «Δημοτική Συνεργασία Λάρισας», υπογραμμίζει ότι «η σημερινή Δημοτική Αρχή έχει τεράστιες ευθύνες, αφού παρέδωσε στο ιδιωτικό κεφάλαιο, με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης, την κατασκευή και εκμετάλλευση των χώρων στάθμευσης, υποθηκεύοντας το μέλλον της πόλης» και τονίζει πως «επαληθεύεται στην πράξη ότι τα πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης δε δίνουν καμία λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η πόλη μας, αντίθετα επιβαρύνουν το κέντρο κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά». Και καταλήγει: «Η «Δημοτική Συνεργασία» είναι η μόνη δημοτική κίνηση στο Δημοτικό Συμβούλιο που, από την αρχή, διαφώνησε και διαφωνεί με την αυτοχρηματοδότηση και μ' αυτή συμφωνεί, δυστυχώς και το ΠΑΣΟΚ».