Σάββατο 25 Σεπτέμβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
«Ντελίριο» παραπόνων για τις τιμές

Κυβέρνηση και τουριστικοί φορείς ετοιμάζονται να γιορτάσουν τη Δευτέρα την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού. Ετσι πολλοί επιχειρηματίες «επενδύουν» στην πολιτική που προτείνει το υπουργείο Τουρισμού, προκειμένου να πολλαπλασιάσουν τα κέρδη τους, καθώς σήμερα παραπονούνται ότι... μπαίνουν μέσα. Ωστόσο, στο στόχαστρο των τουριστών, κυρίως των Ελλήνων, αλλά και ξένων, μπαίνουν οι τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ), το καλοκαίρι έγιναν περίπου 8.000 καταγγελίες στην Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών που διαθέτει.

Τα περισσότερα παράπονα είχαν να κάνουν με τις τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών (1.074), αλλά σημαντικός ήταν ο αριθμός και για τη σχέση τιμών - ποιότητας στα εστιατόρια, τις ταβέρνες και τα άλλα κέντρα (982). Ακολουθεί η κατηγορία για την ποιότητα των υπηρεσιών και των προϊόντων (845), τα ξενοδοχεία, τα ταξιδιωτικά γραφεία, αλλά και για τις μεθόδους ορισμένων οδηγών Ταξί. Σύμφωνα με το ΙΝΚΑ, ανεξάρτητα από τα παράπονα, «το μεγαλύτερο πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού είναι η ανάδυση και επικυριαρχία της μετριότητας στα προσφερόμενα προϊόντα - υπηρεσίες».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ