Ενα αφιέρωμα στο διάσημο χορευτή, τραγουδιστή και ηθοποιό Φρεντ Αστέρ και στις υπέροχες γυναίκες που χόρεψαν μαζί του παρουσιάζει απόψε η ΕΤ-3, στις 00.30. Από το σύνολο των 32 μιούζικαλ στα οποία εμφανίζεται ο Αστέρ, παρουσιάζονται 30 αποσπάσματα, όπου χορεύει με τις υπέροχες παρτενέρ του.
Το αφιέρωμα περιλαμβάνει το πρώτο τραγούδι που κέρδισε βραβείο Οσκαρ, «The continental» (από την «Εύθυμη ζωντοχήρα» του 1934), το αξέχαστο «Cheek to cheek» του 1935 από το «Τοπ Χατ», που λάνσαρε σε όλο τον κόσμο το χορό cheek-to-cheek, τις εκπληκτικές κλακέτες με τη «βασίλισσα της κλακέτας», Ελινορ Πάουελ, στο «Begin the beguine» από το «Μελωδίες και ρυθμός του 1940», την εκθαμβωτική Ρίτα Χέιγουορθ στον «Ιλιγγο του χορού» (1942), την ανεπανάληπτη Τζούντι Γκάρλαντ στην «Πασχαλινή παρέλαση» (1948), το ρομαντικό χορό στο Σέντραλ Παρκ της Νέας Υόρκης με την Σιντ Τσάρις στο «Ενα χορό για σένα» (1953) και την ίδια στο «Ενα ζευγάρι μεταξωτές κάλτσες» (1957), την εύθραυστη Οντρεϊ Χέπμπορν με νυφικό του Ζιβανσί στο «Εξυπνο μουτράκι» (1957).
Ο σπουδαιότερος χορευτής στην ιστορία του κινηματογράφου γεννήθηκε στις 10 του Μάη 1899 στην Ομαχα της Νεμπράσκα. Ο Φρεντ Αστέρ μαζί με την αδελφή του Αντέλ ξεκινούν το 1917 να χορεύουν επαγγελματικά, σε επιθεωρησιακές παραστάσεις. Το 1924 έχουν πλέον καθιερωθεί στο θεατρικό χώρο.
Το 1933 ο Αστέρ πηγαίνει στο Χόλιγουντ, κλείνει συμβόλαιο με τα στούντιο RKO, που τον δανείζουν, όμως, στη «Μέτρο Γκόλντουιν Μάγερ», όπου κάνει το κινηματογραφικό του ντεμπούτο, σε μικρό ρόλο, στην «Κυρία του Ντάνσιγκ» χορεύοντας με την Τζόαν Κρόφορντ. Επιστρέφοντας στη RKO, εμφανίζεται μαζί με την Τζίντζερ Ρότζερς σε δευτερεύοντα ρόλο στην ταινία «Καριόκα». Χορεύοντας την «Καριόκα» ο Αστέρ και η Ρότζερς γνώρισαν την αθανασία σε όλες τις γωνιές του πλανήτη. Οι δέκα ταινίες με την Τζίντζερ Ρότζερς άφησαν εποχή.
Ποτέ δεν κέρδισε Οσκαρ ο Αστέρ για κάποια ταινία του αλλά του απονεμήθηκε ένα ειδικό Οσκαρ για το σύνολο της προσφοράς του το 1949. Ο Φρεντ Αστέρ επέμενε να τον έχουν πάντα ολόκληρο στο πλάνο, χωρίς ειδικά τρικ και βελτίωση της παρουσίας του με ανώφελα κοντινά πλάνα. Ηταν χορευτής που έκανε να φαίνονται όλα εύκολα. Για το κοινό του ο χορός είναι αυθόρμητος. Σαν να του έρχεται ξαφνικά η επιθυμία να χορέψει και χορεύει. Πίσω όμως από κάθε χορογραφία κρύβονται ατέλειωτες ώρες δουλιάς, υπομονής και προσπάθειας.