Τρίτη 13 Ιούλη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 9
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΜΕΤΡΟ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ «ΕΛΕΥΘ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ»
Εισιτήριο με... κρατικό «καπέλο»

Στο προκλητικό ποσό των 8 ευρώ ορίστηκε η τιμή του εισιτηρίου μετάβασης, με το μετρό, στο διεθνές αεροδρόμιο. Με προβλήματα - που οφείλονται όχι μόνο στο «μπλακ άουτ» της ΔΕΗ - έγιναν χτες τα εγκαίνια της νέας γραμμής από τον υπουργό Μεταφορών

Μετ΄ εμποδίων έγιναν χτες τα εγκαίνια του προαστιακού σιδηροδρόμου από τον υπουργό Μεταφορών Μιχ. Λιάπη

Eurokinissi

Μετ΄ εμποδίων έγιναν χτες τα εγκαίνια του προαστιακού σιδηροδρόμου από τον υπουργό Μεταφορών Μιχ. Λιάπη
Ούτε δοκιμή της... προκοπής, δεν μπόρεσε να κάνει ο υπουργός Μεταφορών, Μιχ. Λιάπης, για να εγκαινιάσει τη νέα γραμμή του μετρό από το αεροδρόμιο μέχρι το Σύνταγμα, αφού το «μπλακ άουτ» της ΔΕΗ, κυριολεκτικά, επισκίασε τις προβλεπόμενες τυμπανοκρουσίες. Η διαδρομή από το Μοναστηράκι ή το Σύνταγμα προς το αεροδρόμιο θα διαρκεί 37 λεπτά και θα εκτελείται από επτά συρμούς, που θα πραγματοποιούν δύο δρομολόγια την ώρα. Η νέα γραμμή του τραμ θα ξεκινήσει την εμπορική της λειτουργία την ερχόμενη Δευτέρα 19 Ιούλη ενώ τα δρομολόγια θα αρχίσουν στις 26 Ιούλη... «Την επόμενη Δευτέρα θα είναι όλα έτοιμα για να μπει σε εμπορική χρήση», όπως δήλωσε ο υπουργός. Μέχρι το τέλος Ιούλη, τόνισε ο Μιχ. Λιάπης, «όλα τα συστήματα - και το μετρό και το τραμ και ο προαστιακός και ο ανανεωμένος στόλος των αστικών συγκοινωνιών - θα είναι σε ένα πλήρες, συγχρονισμένο δίκτυο, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους ταξιδιώτες για τους Ολυμπιακούς Αγώνες αλλά, κυρίως, τους κατοίκους του Λεκανοπεδίου».

Μπορεί τα 37 λεπτά του χρόνου μετάβασης στο αεροδρόμιο να ακούγονται ευχάριστα. Ομως, δεν ισχύει το ίδιο και για την τιμή του εισιτηρίου, που ορίστηκε στα 8 (οκτώ!) ευρώ, ποσό το οποίο θα πρέπει να πληρώνουν όσοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν τη νέα αυτή γραμμή μετάβασης με το μετρό στο αεροδρόμιο «Ελευθ. Βενιζέλος». Και να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο πως για μια υπερδιπλάσια απόσταση, όπως για παράδειγμα από το Σταθμό Λαρίσης μέχρι το Λουτράκι ή τη Χαλκίδα με το τρένο του ΟΣΕ, το εισιτήριο δεν ξεπερνά (το ακριβότερο) τα 4,5 ευρώ! Σίγουρα, η τιμή του εισιτηρίου στη νέα γραμμή αποτελεί - αν μη τι άλλο - κακό παράδειγμα και παραμένει ερωτηματικό αν θα προκαλέσει και αυξητικές πιέσεις στα υπόλοιπα εισιτήρια των μέσων σταθερής τροχιάς.

Κατά τα άλλα, με αφορμή τα εγκαίνια της νέας γραμμής σύνδεσης του μετρό με το αεροδρόμιο, δεν έλειψαν και μερικά τραγελαφικά περιστατικά. Ο υπουργός εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία έλεγε πως τα μεταφορικά μέσα σταθερής τροχιάς «είναι έτοιμα τις επόμενες ημέρες να δοθούν στη διάθεση του κοινού και να λειτουργήσουν συντονισμένα για την καλύτερη, πιο άνετη και πιο γρήγορη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού». Βέβαια, η... «συντονισμένη» διακοπή ρεύματος, μάλλον ανέδειξε τις κυβερνητικές ανεπάρκειες, παρά το αντίθετο.

Ο Μιχ. Λιάπης, συναντήθηκε χτες με τον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή, στον οποίο και πρότεινε να ενισχυθεί ο σταθμός της ΔΕΗ που δίνει ρεύμα στο μετρό, τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τα τρόλεϊ, ώστε να αποφευχθούν τέτοια φαινόμενα κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων. Ας σημειωθεί, ότι η εν λόγω πρόταση του υπουργού Μεταφορών για ενίσχυση του σταθμού τροφοδοσίας με ηλεκτρικό ρεύμα των συγκεκριμένων μέσων μαζικής μεταφοράς, διατυπώθηκε αφού είχε προηγηθεί η διακοπή κυκλοφορίας του μετρό εξαιτίας του «μπλακ άουτ» της ΔΕΗ. Σήμερα, ο Μιχ. Λιάπης, θα έχει σύσκεψη στο υπουργείο του με αρμοδίους παράγοντες, με στόχο να δοθεί λύση στο θέμα αυτό.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ