Σάββατο 5 Ιούλη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Τζόγος και διαφήμιση

Θα 'χετε παρατηρήσει, μάλλον, ότι τον τελευταίο καιρό ο ΟΠΑΠ ξεδιπλώνει μια μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία για τη «δυναμική ανάπτυξή του», κλπ., κλπ. Τις προάλλες, μάλιστα, η διοίκηση της εταιρίας διαφήμισε δεόντως τα αποτελέσματα χρήσης του α' εξαμήνου, σύμφωνα με τα οποία ο κύκλος εργασιών σημείωσε αύξηση κατά 25,6%.

Σας πληροφορούμε, λοιπόν, ότι η εκστρατεία αυτή δεν αφορά κυρίως την προσέλκυση και νέων «παικτών» στα πολλά και διάφορα παιγνίδια του Οργανισμού. Οχι, πως θα κακόπεφτε στους αρμοδίους, δηλαδή, να εγκλωβιστούν και να εθιστούν ακόμη περισσότεροι στο νόμιμο τζόγο, που προωθεί πολύμορφα η κυβέρνηση. Κάθε άλλο. Ο κύριος στόχος, όμως, τη φορά αυτή είναι η διαφήμιση του Οργανισμού, ενόψει ξεπουλήματος νέου ποσοστού των μετοχών του. Βλέπετε, ο ΟΠΑΠ είναι από τις πλέον κερδοφόρες επιχειρήσεις του Δημοσίου -όπως συμβαίνει, άλλωστε, με τις κάθε λογής επιχειρήσεις τζόγου- και προβλέπεται οι μετοχές του να γίνουν ανάρπαστες από τους επίδοξους «επενδυτές».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ