Για όσους δεν ξέρουν, «καταναλωτής» είναι ένα ον το οποίο, οι μεγάλες εταιρίες αγαπάνε, τα πολυκαταστήματα βοηθούν, οι διαφημιστικές εταιρίες προσεγγίζουν, οι τράπεζες ενισχύουν με ευνοϊκούς όρους και η εφορία το περιμένει... στη γωνία.
Δεν είναι να απορεί κανείς πως με όλα αυτά ο «καταναλωτής» παρουσιάζει μείωση του αριθμού του και απειλείται με εξαφάνιση. Είναι φανερό πως πρόκειται για είδος αναλώσιμο, ιδίως αυτές τις ημέρες όπου ο προαναφερθείς 13ος μισθός αποτελεί στόχο πολλών.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ πάντως, ωραιότατα μας το παρουσίασε το πρόβλημα της ακρίβειας ο Ακης Τσοχατζόπουλος. Ενώ οι βιομήχανοι τροφίμων ανακοινώνουν αυξήσεις μέχρι και 40% στα προϊόντα τους, ο υπουργός μας λέει ότι φταίμε κι εμείς οι καταναλωτές για τις αυξήσεις!
Δεν αγοράζουμε λέει σωστά και δεν εκμεταλλευόμαστε - λέει - τις συνθήκες ανταγωνισμού που έχουν δημιουργηθεί στην αγορά! Εν ολίγοις πρώτα αφήνουν τους πάντες να μας κλέβουν και στη συνέχεια μας αποκαλούν και κορόιδα.
Οσο για την αντίδραση του υπουργείου στις επερχόμενες αυξήσεις με την έλευση του 2003 θα είναι - «τσάι και συμπάθεια», αφού το υπουργείο προτίθεται να «συζητήσει» με τις επιχειρήσεις προκειμένου να του εξηγήσουν γιατί αυξάνουν τις τιμές. Λέτε να μη βρουν λόγους; 'Η μήπως ο υπουργός θα είναι ιδιαίτερα δύσπιστος;
Κάτι τέτοια ακούς τελικά και σκέπτεσαι μέχρι πού ακόμα μπορεί να φθάσει η υποκρισία και το δούλεμα. Κι όταν το σκέφτεσαι αυτό, εμφανίζεται ο Χριστοδουλάκης!
Αυτός χτες στη συζήτηση του προϋπολογισμού, μας είπε ότι το εισόδημα των Ελλήνων αυξάνεται περισσότερο από το μέσο όρο των ευρωπαϊκών κρατών και συγκεκριμένα κατά 3,3%. Είμαστε λοιπόν σε καλύτερη θέση από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους που είχαν αυξήσεις 0,8%